GRATIS: Eminent 2000 Grand Theatre

Hmmmm jammer van die ritmebox.....wat een gevaarte zeg dat ding....ik denk convoy exceptionel....:eureka:

mja, mja, mja.. ritmebox is geinig natuurlijk, maar zou mij meer om de andere sounds gaan eigenlijk..

..heb alleen geen plek ervoor.. :( 't is zelfs redelijk in de buurt van me,,..

mja, mja, mja.. ritmebox is geinig natuurlijk, maar zou mij meer om de andere sounds gaan eigenlijk..

..heb alleen geen plek ervoor.. :( 't is zelfs redelijk in de buurt van me,,..

Mwah je zou hem kunnen uitklappen, matrasje erop, klaar. Kan je bed weg.

:D hehehe, tempting.., maar heb 't bed echt nodig...

..en ik heb m'n gear niet in de slaapkamer ;)

Echt wel een tof orgel, maar de ratio analoge vettigheid versus rauw gewicht is een beetje zoek bij die modellenserie
(dat weet ik, door schade en schande wijsgeworden...;))

Echt wel een tof orgel, maar de ratio analoge vettigheid versus rauw gewicht is een beetje zoek bij die modellenserie
(dat weet ik, door schade en schande wijsgeworden...;))

Slapen zeker niet lekker? :D

Nee, daarom legt iedereen er ook zo'n zelfgebreid wollen (of kanten) kleedje op.

Een leuke feature van de 2000GT is dat het ingebouwde Solina String ensemble opties heeft die het standalone model niet heeft, zoals een arpeggiator. Hij klinkt lichtjes anders dan de standalone, maar het blijft onmiskenbaar SSE.

Algemeen een leuk orgel dat je veel inspiratie kan bezorgen, maar inderdaad een grote loebas. En reken op een bezoekje van vriend Huijb vooraleer alles terug werkt.

Sinds Per Kristian zo vriendelijk was een paar prima Eminent sample patches op zijn site te zetten, is de directe drang om er eentje te hebben wel aanzienlijk afgenomen. Blijft natuurlijk een prachtbak. Een hele grote prachtbak. :D

Hmmmm jammer van die ritmebox.....wat een gevaarte zeg dat ding....ik denk convoy exceptionel....:eureka:

attachment.php

Attachments

• aa.jpg
    aa.jpg
    191,6 KB · Bekeken: 105
Mietjes... een Eminent 2500, da's pas groot (en zwaar)!

Is de behuizing van een 2500 ook groter? Er zitten natuurlijk meer octaven op, maar er was nog wel wat ruimte in de 2000.

In ieder geval:: en 2000GT met 2 personen zonder karretje vervoeren, kan ik van harte afraden. :)

Nja, het scheelt 2 octaven met toetsen. Dat is al 'n begin.
Maar het werkelijke verschil zit 'm in de pedalen... volpedaal / volmetaal.

Back