Roland RE-210 space echo

Status
Please reply by conversation.
Er zijn mij al enkele exemplaren aangeboden, maar helaas voldeden ze niet aan mijn strenge eisen.
Dus nogmaals, heb alleen interesse in een compleet exemplaar, dat houd ook in dat het klepje waarachter het netsnoer opgeborgen dient te worden aanwezig moet zijn, originele knoppen en schakelaars en verder geen beschadigingen en ook mag de bedrukking niet afgesleten zijn.
Heb alleen een flink bedrag voor één die aan deze eisen voldoet.
Tevens gezocht RE-301 met dezelfde eisen.
Uiteraard moet hij ook 100% werken, want er wordt niet alleen naar gekeken, maar ook daadwerkelijk gebruikt.

Nou nee, ik zal nooit en te nimmer iets kopen wat ik niet vooraf kan bekijken en testen.
Dus dan blijft de keuze tot onze omringende landen beperkt.

En vooraf betalen ook niet?
Het zal best moeilijk worden om een perfecte te vinden, maar ik ben nu éénmaal zo perfectionistisch.
Ik wil alleen apparatuur wat zich in (bijna) nieuwstaat bevind, ben er van overtuigd dat ik niet de enige ben die ontzettend zuinig met z'n spulletjes (niet alleen synths, eigenlijk alles wat ik bezit) omgaat.
Het is gewoon zonde om met zulk oud en meestal zeldzaam spul te gaan raggen.

Tja, je kan ook doorslaan, ik vraag mij soms weleens af of jij uberhaupt wel je spullen gebruikt? en als je het gebruikt of jij ook van die witte mickeymouse handschoenen aan heb?

i1128259-15.jpg

Breng me nou niet op ideeën Niels ;)
Ik speel zeer zeker op mijn synths, er alleen naar kijken zou wel een erg dure hobby zijn.
Maar ik speel niet in een band en treed ook niet op.
Ben ook niet elke dag met m'n synths bezig, heb nog meer hobby's (zie mijn profiel).
Ben ook geen handelaar, alhoewel ik sporadisch wel eens wat te koop aan bied.

Status
Please reply by conversation.
Back