• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf XT

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

De Voorman

Ouwe rot
Absolute nieuwstaat gaat weg wegens te weinig tijd om dit mooie produkt goed te doorgronden. Het is de "rusty orange" rack-version(de mooiste en bekende van de plaatjes) dus niet die fluo oranje maar een soort brique oranje. Bijna geen noot op gespeeld optisch en intern perfect. Daarom vaste prijs 700 euro.

eventueel ruilen tegen een EMU XL-7(niet de 1 unit versie!).

reakties gaarne via email: devoorman@hotmail.com

Toets of Rack ?

10 of 30 stemmen ?

Maakt nogal veel uit voor de tweedehands prijs ;)

10stemmen en er stond al rack version...de keyboard heb ik uberhaupt nog nooit in NL gezien.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door De Voorman
10stemmen en er stond al rack version...de keyboard heb ik uberhaupt nog nooit in NL gezien.

Alsof dat persee een schaars product zou moeten zijn ofzo. Die kun je gewoon bestellen. Hans Otjes heb ik ook nog nooit in Nederland gezien, maar hij is er wel :D

Speciaal voor mijnheer 303!

Speciaal voor mijnheer 303!

Ik bedoelde dat ik een keyboard versie nog nooit op een marktplaats(internet 2e hands verkoop-plek) heb gezien. Dat je hem kan bestellen lijkt mij evident. Who da fuck is Hans Otjes?

Re: Speciaal voor mijnheer 303!

Re: Speciaal voor mijnheer 303!

Origineel geplaatst door De Voorman
Who da fuck is Hans Otjes?

Die woont schuin tegenover Ben Verhulst, op de Parakietenstraat 17a. Dat je die nou weer niet ken. Das jammer
(was de billenvriend van de A. van Duin)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back