Jomox Airbase 99 hangt???

bikkel

Everything is on the One
Ik was vanmiddag even bij LiveMusic in Arnhem om de Airbase te proberen, en bij het editen heeft het apparaat zich binnen 10 minuten zeker 6 keer gereset. Is dit normaal ofzo?

Tja dat mag die winkel dan zelf oplossen. Het was geen 2e handsje dus.....

Is het echt zo extreem als ik het stel?? Waarom doen ze die dingen dan de deur uit bij Jomox??

Gelukkig niet gekocht........ze keken niet zo blij toen ik ze voor deed hoe makkelijk het ding hing......

Effe flashen ?

Effe flashen ?

IS dit met een OS upgrade (sysex, flash) op te lossen ? Zou mooi zijn.. afdingen omdat het een brakke schijtbak is.. en voor een paar euro-knaken het OS even opwaarderen.

Voor het updaten van Jomox spul moet je een eprom bestellen
Zelf flashen doen ze niet aan

Een vriend van me heeft het eens nagevraagd voor de xbase
Gaat je een eurootje of 30 kosten

ik kan nu zo'n airbase kopen van iemand, maar welk OS of welk e-prom moetie dan hebben of wel serienummer? Ik heb geen zin een bak te kopen die om de haveklap hangt, misschien verkoopt hij hem daarom ook? :/ Kan iemand me hier iets meer over vertellen?

Mijne heeft versie 1.09, die heb ik al 3en jaar of 3 draaien en is nog nooit gecrashed...
Die versie kun je zien bij het opstarten.
Er zitten wel een paar kleine bugjes in wat betreft de display maar dat is niet ernstig, staat wel grappig, 2 tekens dor elkaar soms.
Ook geeft de hihat soms een klein tikje nadat ie heeft afgespeeld, na een seconde ofzo, maar niet elke hihat die erin zit heeft dat.
Noisegate erop en je hoort 'm niet.

Back