Muziekhandelaars in Nederland + geluidskaart vraag

JTPE

Hiek Suave
Goedenavond, mede-knoppendraaiers...

Aangezien dit forum paradijs teveel sub-secties heeft gooi ik dit draadje hier neer, verplaats zo nodig;

Buiten mijn wel bekende plaatselijke kabelboer in Nijmegen ken ik in Nederland eigenlijk alleen Peter Verspuy als alternatieve optie. Omdat deze ook niet mijn gewilde Emu 0202 Usb geluidskaart in voorraad heeft vraag ik me af waar ik nog meer kan shoppen, online ofwel ouderwets door langs te gaan.

Waar kopen jullie het benodigde materiaal? Is er zoiets als, beste, prijs/service Nederlandse winkel?

Ik zoek dus een usb geluidskaart van rond de 100,-, omdat ik zo slim was een laptop te kopen zonder pcmcia aansluiting, waardoor mijn geliefde Echo Indigo nu stof verzamelt :(

Zijn er buiten de Emu 0202 USB nog aanraders in deze prijsklasse?

Links naar online testen of 'comparison charts' voor geluidskaarten mogen ook geroepen worden :-)

Grts

R

Heh, oh ja..die had je ook nog , altijd lekker onder het genot van een pijp tabak aroma aldaar een batterijtje ofzo te kopen :-) .

Heb bij feedback de emu 0202 usb besteld! Ze hadden er nog 1 liggen, bedankt voor de 'heads up'!

hehe lekkere sigarenrook inderdaad...
Hij heeft wel veel onderdelen altijd en helpt goed met elektronische zaken.
Mijn favo electroboer tochwel...en niet zo duur

Back