LSDJ en/of Nanoloop

Status
Please reply by conversation.

Krek

Jungle of Wires
Ik was mijn zolder aan het omspitten en vond zowaar nog een oude gameboy (zo'n koelkast, eerste versie denk ik) en hij werkt ook nog...

Ik zou dus wel LSDJ of Nanoloop willen uitproberen op dat ding. Heeft iemand nog 1 van deze (of allebei) liggen?

Ik heb mij net via Kitsch-Bent een lege gameboy cartridge gekocht voor minder dan € 35 incl. tax en verzending. Daar komen misschien nog duanekosten bij, maar zo veel zal dat ook wel niet zijn. Met de USB-verbinding kan je daar dan roms opzetten. Voor $ 2 kan je al een LSDJ rom kopen op de officiële site. Je kan die rom ook direct op de kaart laten zetten als je een aankoopbewijs kan voorleggen.

ik heb voor de mijne indertijd nieuw 70 euro plus 15 voor de sync denk ik

anyway : heb de mijn herontdekt : dank hiervoor ;)

oh joh, ik wist niet eens dat dit zo lastig is... 50 eu ga ik er zeker niet voor betalen. Ik dacht dat dit wel leuk was om uit te proberen aangezien ik m'n oude gameboy weer had gevonden. Nou ja, mocht iemand het nog kwijt willen hoor ik het wel. ennuh Romanlouis, veel plezier met je nieuw ontdekte speeltje ;)

oh ja, oops sorry .Ik heb je draadje even bekeken, maar dat is ook wel een geinig progje, makkelijker nog dan LSDJ en Nanoloop volgens mij! Wist niet van het bestaan af... Wil je hem al kwijt :D

Whaha, ik heb ook nog mijn gameboy advance SP gevonden... Gameboy camera is in aantocht trouwens... Je hebt er toendertijd leuke dingen mee gedaan Red!

Iemand toevallig toch nog LSDJ liggen ????

Status
Please reply by conversation.
Back