Synthesist
Getoetst lid
Hey daar,
laat ik me ook maar eens voorstellen. Op internet sta ik vooral bekend als Ic3gl0vE maar ik word ook wel eens Maarten genoemd. Aan mijn nickname kom ik doordat ik bijna altijd koude (en paarse) handen heb. Ik ben 15, kom uit Hengelo en hou vooral van rock/metal en progressive muziek, maar ook jazz (à la oscar peterson!) vind ik gaaf. Ik speel nu zo'n 9 jaar toetsen en 2½ jaar gitaar. Ook heb ik een rockband waarin ik de zanger en slaggitarist ben.
Mijn setupje is erg minimalistisch:
-Roland E-68
-Roland JV-1010 (die wordt aangestuurd door de E-68 ) (<-- edit dat werd daar een
)
-AMD Duron 1300 met o.a. Cubase
-Een Solina String Ensemble die vrijdag wordt verkocht
-Sennheiser HD500
Gitaarspul is nogal offtopic hier en dus zet ik dat er maar even niet bij
Ic3gl0vE groet u!
laat ik me ook maar eens voorstellen. Op internet sta ik vooral bekend als Ic3gl0vE maar ik word ook wel eens Maarten genoemd. Aan mijn nickname kom ik doordat ik bijna altijd koude (en paarse) handen heb. Ik ben 15, kom uit Hengelo en hou vooral van rock/metal en progressive muziek, maar ook jazz (à la oscar peterson!) vind ik gaaf. Ik speel nu zo'n 9 jaar toetsen en 2½ jaar gitaar. Ook heb ik een rockband waarin ik de zanger en slaggitarist ben.
Mijn setupje is erg minimalistisch:
-Roland E-68
-Roland JV-1010 (die wordt aangestuurd door de E-68 ) (<-- edit dat werd daar een
)-AMD Duron 1300 met o.a. Cubase
-Een Solina String Ensemble die vrijdag wordt verkocht
-Sennheiser HD500
Gitaarspul is nogal offtopic hier en dus zet ik dat er maar even niet bij

Ic3gl0vE groet u!