Death Boy Jr. - 75% CD album is Uit

hand klap ka

Ouwe rot
Ahum....vette outfit man...lekker gangsta met je laser gun :P

Ik moet zeggen dat de muziek me niet echt pakt...het klinkt vaak meer als een soort jam en minder als een uitgewerkte productie. Ook is het soms té fonky vind ik.

ik snap het ook niet helemaal, is een beetje " kick ass wannabee" maar dan stoned op z'n stoel vastgeplakt.
tevens vind ik de muziek niet veel meer dan wat lofi loopjes met wat synth gepingel, nog regelmatig flink ernaast qua timing ook nog. klinkt erg slordig allemaal.

Ik trek het wel ondanks dat erg chaotisch is. Wat ik dan weer niet vind kunnen is dat je een schaduw ziet bij het rondraaien van het pistool in het tweede filmpje. :P

@raphie: dat er naast zitten is wel een beetje de stijl van dit soort muziek.

grappige reacties, thanks

ben het eigenlijk met alledrie wel eens. het zijn allemaal jams, alle tracks zijn geimproviseerd qua synth-werk. te fonky, zeker weten. moet je van houden, of niet natuurlijk. is het goed geproduceerd ? nee, in die zin, zeker niet nee. lo-fi zoals je kan horen. en ernaast zitten is inderdaad inherent aan de stijl. ook weer kwestie van smaak.

maargoed zoals je aan het kostuum kan zien neem ik mezelf, en ook mijn muziek niet te serieus. al vind ik het zelf wel goeie muziek natuurlijk, spreekt voor zich.

maar we gaan voor het volgende project wel meer doen aan de geluids- en opnamekwaliteit, omdat je dan toch een wat wijdere appeal hebt.
maar goeie observaties dus.

Je moet een lekkere chick in dat pakje doen, moet je opletten wat voor reacties je dan krijgt. :P

lol ja, inderdaad, volgende keer doen we dat.
ja ik wilde een beetje de naam neer zetten, 'death boy jr.' omdat het de eerste cd is met die naam. dus ik dacht dit onthouden mensen misschien wel :)
het idee was een beetje kruising tussen een jaren 80 action figure en een marvel superheld.
50% belachelijk, 50% serieus.
+ heel moeilijk kijken terwijl je een leip pakkie aan hebt, dat is gewoon mijn soort humor.

lol ja, inderdaad, volgende keer doen we dat.
ja ik wilde een beetje de naam neer zetten, 'death boy jr.' omdat het de eerste cd is met die naam. dus ik dacht dit onthouden mensen misschien wel :)
het idee was een beetje kruising tussen een jaren 80 action figure en een marvel superheld.
50% belachelijk, 50% serieus.
+ heel moeilijk kijken terwijl je een leip pakkie aan hebt, dat is gewoon mijn soort humor.

Dat soort humor kan ik wel waarderen. :mega:

Muziek is ook wel te pruimen. :)

Back