[ebay] SDS IV

JohnnyBusca

rocket scientist
ja dan loop je eerst iedereen lekker te maken over zo'n apparaat en dan laat je zien waar d'r een te koop staat..maar we mogen zeker niet gaan bieden omdat jij al bezig bent..ook lekker..
;)

Ik ga niet heel veel bieden, ik heb vooral geboden omdat ie dan in mijn bovenste lijstje komt te staan! :)

Origineel geplaatst door oozi
..wat is er dan beter aan het bovenste lijstje dat je 'm daar wil hebben i.p.v. in het middelste lijstje?
Het bovenste lijstje zie ik meteen.. Mijn lopende biedingen bij ebay. Das handig.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Het bovenste lijstje zie ik meteen.. Mijn lopende biedingen bij ebay. Das handig.

zo..
partijtje "eBay-sloth"..

's ook echt vermoeiend om een keer op 'PgDn' te drukken of aan je scrollwieltje te draaien..

:W

zo..
partijtje "eBay-sloth"..

's ook echt vermoeiend om een keer op 'PgDn' te drukken of aan je scrollwieltje te draaien..

:W
Zekers! Je moet eens weten wat voor slechte muis ik heb. En verder krijg je dan emailtjes als iemand eroverheen gaat. :)

Voor die knop zou je senso kunnen mailen of hij er een heeft voor dat je mee gaat bieden is meschien een suggestie.

johnny, ik hoop dat je veiling wint !

Minimale verkoopprijs is nog niet gehaald dus zou je je zelf moeten over bieden :D

..en die veiling is weer 's door de verkoper voortijdig beëindigd..
Wat een k*tzooi..

Back