Happy Is Voor Hobo's - originele MOD-file

Titel van de XM file zelf zegt "happy is voor homo's", das best wel fail... :stupid

Voor de rest wel grappig, idd wel een beetje nostalgisch. :)

Ooow da's al een hele tijd dan ja :)

Dat die titel zelf 'happy is voor homo's' zegt klopt denk ik wel, want volgens mij hebben ze die titel destijds naar 'hobo's' verbasterd omdat 'homo's' te beledigend zou zijn :)

terwijl er wel een engelse vocal inzit die schreeuwt "do you wanna be a faggot?"

taalselectief?

terwijl er wel een engelse vocal inzit die schreeuwt "do you wanna be a faggot?"

taalselectief?

Tja, 't slaat eigenlijk nergens op maar zo gaat 't toch vaak....

Ik kon effe gauw geen betere bron vinden dan deze, maar daar staat het volgende:

De groep Neophyte heeft in de loop der jaren laten blijken niet blij te zijn geweest met de Happy Hardcore rage die midden jaren '90 in Nederland plaatsvond. De track “Happy is voor Hobo's” was geschreven in de tijd dat Happy Hardcore erg op aan het komen was. Neophyte reageerde hieropo met de track “Happy is voor Homo's”. Later kreeg Neophyte te horen dat ze deze tekst niet langer zo konden gebruiken en hebben zij van de letter M een B gemaakt. In de track zelf is nog wel duidelijk de M te horen.

Tja, 't slaat eigenlijk nergens op maar zo gaat 't toch vaak....

Ik kon effe gauw geen betere bron vinden dan deze, maar daar staat het volgende:

De échte happy periode was toen al (gelukkig) voorbij, was gewoon weer 's een statement dat zij 'hard' waren...

Terwijl ze ook happy plaatjes gemaakt hebben :P

Back