DarkEnergyPatch

djrazor

Cortex Driller
Ik stuitte zojuist op deze website waar patches voor de Dark Energy mee opgeslagen kunnen worden. De stand van alle draaiknoppen en switches is vrij in te stellen, waarna de gemaakte 'patch' desgewenst geprint, of als document opgeslagen kan worden. Kan best handig zijn :)

Overigens kan, zeker bij bijvoorbeeld extreem snelle modulatie, een millimeter verschil in stand van een draaiknop al een wereld van verschil in geluid opleveren. Deze tool geeft dus niet per definitie de garantie dat een 'rerecallde' patch ook weer exact hetzelfde klinkt als de vorige keer :)

Ik stuitte zojuist op deze website waar patches voor de Dark Energy mee opgeslagen kunnen worden. De stand van alle draaiknoppen en switches is vrij in te stellen, waarna de gemaakte 'patch' desgewenst geprint, of als document opgeslagen kan worden. Kan best handig zijn :)

Overigens kan, zeker bij bijvoorbeeld extreem snelle modulatie, een millimeter verschil in stand van een draaiknop al een wereld van verschil in geluid opleveren. Deze tool geeft dus niet per definitie de garantie dat een 'rerecallde' patch ook weer exact hetzelfde klinkt als de vorige keer :)

hey buurmann
mot idd nog styeeds een dark energy effe scoren...
[eerst winter trui zoeken..-)))

leuk dingetje en sound was dikin orde

beetje mazzel nxt month een paia9700
semi mod ...2osc !

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik kan eigenlijk niet eens een optie vinden waar je m op kan slaan. Ik kan alleen de print functie vinden.. Moet ik nou screenshots gaan maken? :p

Of de reeds 'vintage' methode; met de camera op je mobieltje! Gaat je vriendin even schrikken als ze 1 van je fotoalbums opentrekt... oma, patch nr:32, opa, peter, meter...

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik kan eigenlijk niet eens een optie vinden waar je m op kan slaan. Ik kan alleen de print functie vinden.. Moet ik nou screenshots gaan maken? :p

Afdrukken -> kies XPS printer, deze wordt dan opgeslagen als XPS bestand (komt geen print van)

Afdrukken -> kies XPS printer, deze wordt dan opgeslagen als XPS bestand (komt geen print van)

De enige optie bij mij is 'fax' en ik heb geen idee waar dat naartoe gaat :P

Ja maar dan moet je m alsnog 'printen' (dus naar de fax sturen..)

Wow bedankt! Ik heb wel .net framework 3.5 (win7) maar daar zit geen xps-viewer bij. Ik zal even verder zoeken, tot zo ver bedankt in ieder geval!

Gevonden! Het staat in windows 7 blijkbaar apart en niet bij het .net framework. De XPS viewer stond wel aan maar de XPS services niet, na dat geinstalleerd te hebben werkt het wel. Heel erg bedankt voor je hulp! :halleluja

Attachments

• XPS.jpg
    XPS.jpg
    110,2 KB · Bekeken: 191
Back