roland system 700

StiebZ

knob twiddlin'
http://bargains.advalvas.be/av2/nl/scripts/barg.dll?SearchVN?D&cat}Offer}17}5&1237820

Very Vintage, Very Rare!!

SYSTEM-700 Lab Console Analog Modular Synthesizer

Console consists of:
-3 ultra stable, fat sounding VCO's ( Sim. use of Sine, Tri, Saw and Square/Pulse Waveforms per Osc.)
-1, multiple waveform, LFO section
-Noise Generator and Ring Modulator sections
-1VCF and 1 VCA section
-2ADSR (Env), Mixer/attn. and Sample & Hold Sections
Pre- internal cabling can be overridden with Patch Cables
(All sections generously provided with -Slider/Knob- controlled CV/Gate Modulation In/Outputs)
Front Cover Protection, built like a Tank (18Kg)
Absolutely Mint Condition

verdorie, ik moet hier toch nog érgens 4000 € hebben liggen !!?? *D

Attachments

• 700-1.jpg
    700-1.jpg
    153,6 KB · Bekeken: 73
>JohnnyBusca: Tja... Die is mooi die bij MH staat!!! :{ Weet je toevallig wat die op moet brengen bij Martijn?

Origineel geplaatst door mono-poly
Sja RL is ook niet echt de goedkoopste

Klopt! Maar Rl-music staat bekend om super mint vintage gear! Alles wat je bij hun haalt? Is gewoon nieuw!!! :{
Alles wordt bij hun gerestaureerd, schoongemaakt etc. Wat een baan?! :)

Origineel geplaatst door Cisco
Klopt! Maar Rl-music staat bekend om super mint vintage gear! Alles wat je bij hun haalt? Is gewoon nieuw!!! :{

Ik kreeg juist de indruk dat niemand daar op zat te wachten. Omdat een instrument is schoongemaakt, wil dat nog niet zeggen dat je dan het dubbele van de reguliere prijs mag vragen. Ik zie op Ebay ook vaak de mededeling dat een item bv door Roland is nagekeken - ergo dat rechtvaardigd de hoge prijs. Bull Sh*t... Ik heb ook spullen van gerenomeerde bedrijven gekocht en er mankeert altijd wel wat aan. Of de spullen zijn ontstemd, vuil, storen... noem maar op.

Ik ben altijd dagen bezig met het schoonmaken van mijn "nieuwe" spullen. Ik heb eens een JX10 echt helemaal uit elkaar moeten halen om hem weer een beetje bespeelbaar te krijgen, maar goed... ik zit me op te winden... let go, let go.

:duivels: Ik zal mijn Taurus I weer eens van 't zolder halen en schoonmaken. Eens kijken of iemand daar 2.700 Pond (RL prijs) voor overheeft... :engel:

Origineel geplaatst door Cisco

Dat doet MH tog ook altijd?
Ze vragen liever meer €'s voor een zeer goed apparaat, dan dat een ontevreden klant die voor een duppie op de eerste rij zit en wekelijks terugkomt met klachten enzo

Back