niet goedkoopst maar wel cool : korg delta

edwinemanuel

Gedeactiveerd account
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/synthesizers/korg-delta-synth%C3%A9tiseur-analogue-77945374.html

niet de goedkoopste delta die ik ooit gezien heb : korg delta maar zeker wel cool : het is een polifonische analoge synth van korg : wel leuk aan deze machine is dat ie net zoals de ms10 heel veel inputs heeft voor manipulatie....( bij de delta zitten ze dus aan de achterkant ipv de ms10 aan de voorkant )

vco-input en vcf-input enz enz enz .....

ik had hem ooit en hij is erg vet on in huis te hebben...

te koop bij een belg dus.....

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/synthesizers/korg-delta-synth%C3%A9tiseur-analogue-77945374.html

niet de goedkoopste delta die ik ooit gezien heb : korg delta maar zeker wel cool : het is een polifonische analoge synth van korg : wel leuk aan deze machine is dat ie net zoals de ms10 heel veel inputs heeft voor manipulatie....( bij de delta zitten ze dus aan de achterkant ipv de ms10 aan de voorkant )

vco-input en vcf-input enz enz enz .....

ik had hem ooit en hij is erg vet on in huis te hebben...

te koop bij een belg dus.....

YouTube- Korg Delta RARE analog polyphonic vintage string synth

weer geen gate erop
klank schynt leuk te zijn met deze prijzen ...zou k lievr een trident kopuh!!

ja het is geen juno hey? maar wel echt een kraftwerk-bak ha ja

kraftwek bak = welk album/
duh geen juno

@monotron
klopt :D
cya nou raak ik ook nog in de war hihi
van mensen die iets posten ...watnietklopt :halleluja*D

kheb een sh3 ..die heeft ook osc in / geen gate stom
kan hen bv wel in de cs 30 filter in bv proppen ..opgelost
een string bak as deze wilje kunne gaten lijktme

bestaat er een mod voor eiglijk ...kent niet ?

Ja ik heb ooit een Delta met CV/gate in mod gezien op ebay. Ik heb die gast een email gestuurd maar nooit wat van gehoord en ook niks kunnen vinden op inet. Wel jammer, anders had ik de Delta nog wel gehad denk ik.

Maar blijkt nogal moeilijk te zijn om een CV/gate mod op de Delta te zetten. Hij is volledig polyfoon te bespelen door de divide down chip of divider of hoe heet zo'n ding, maar daardoor ook lastig te modden...

Back