Bevestigingsvraag bij opheffen abonnement op discussies?

djrazor

Cortex Driller
Bij ontvangen e-mailnotificaties staat onderaan een tweetal links waarmee het abonnement op de betreffende discussie, of alle discussies verwijderd kan worden. Wanneer hierop geklikt wordt, wordt dit direct toegepast. Maak net een snelle vingerbeweging en klik per ongeluk de link aan waarmee ik m'n abonnement op die thread per ongeluk had opgezegd. Tja, je verzint het niet maar 't gebeurde toch echt. Veel te weinig ruimte ook, muis proberen te bewegen maar per ongeluk klikken :stupid

Kan er een bevestigingsvraag gesteld worden wanneer er een link aangeklikt wordt?

Bij ontvangen e-mailnotificaties staat onderaan een tweetal links waarmee het abonnement op de betreffende discussie, of alle discussies verwijderd kan worden. Wanneer hierop geklikt wordt, wordt dit direct toegepast. Maak net een snelle vingerbeweging en klik per ongeluk de link aan waarmee ik m'n abonnement op die thread per ongeluk had opgezegd. Tja, je verzint het niet maar 't gebeurde toch echt. Veel te weinig ruimte ook, muis proberen te bewegen maar per ongeluk klikken :stupid

Kan er een bevestigingsvraag gesteld worden wanneer er een link aangeklikt wordt?

Das idd een goeie Den....of misschien die twee links gewoon weglaten in de notificatie email? Maar momenteel komen die bij mij toch niet meer aan....soms wel soms niet snap er de ballen van...

Tja.. Eigenlijk denk ik dat ik die links nog nooit bewust gebruikt heb dus ik zou er geen problemen mee hebben :) Bij mij lijken de notificaties op zich wel goed binnen te komen. Vaag ook dat 't inconsistent is bij jou; krijg je andere e-mailberichten wel gewoon binnen op dat adres?

Vervelend dat het misging met je klikwerk, maar daar gaan we geen technische oplossing voor bedenken :)

Okido, het leek me eigenlijk wel vrij gebruikelijk. 't Is de eerste keer in 7 jaar dat 't gebeurt dus het was echt een incident, maar het leek me wel een goed idee. Anyway, toch bedankt voor je antwoord :)

Back