[Hardstyle] Snippet

davulture

Nieuwkomer
Hallo,

Na een aantal jaar niks meer aan produceren gedaan te hebben heb ik weer s de stoute schoenen aangetrokken.

Gemaakt in Reason 4 op de mac. De kick deels zelf gemaakt, alleen de punch is een sample.

Discuss!!8)

Attachments

• kick_try_out_4.mp3
    1,9 MB · Bekeken: 77
Tsja.. binnen het genre wel een lekker beukje denk ik.. Vind het synth geluid wel erg vervormd en hard in de mix zitten..

Ik snap dat het niet enorm melodieus hoeft, maar ik vind dit echt teveel schelle en vervormde geluiden.. Misschien moet ik dan vooral dit genre niet luisteren.. ;)

het is net wat vanballen zelf zegt, te veel schelle geluiden..!
je kick is niet wat het moet zijn, mist té veel laag en brabbelt maar wat in de staart, laat hem eens knallen of pompen dan komen die schelle geluidjes ook tot hun recht denk ik :D

die FX kicks zelf gemaakt ? die vind ik goed gelukt.

het is net wat vanballen zelf zegt, te veel schelle geluiden..!
je kick is niet wat het moet zijn, mist té veel laag en brabbelt maar wat in de staart, laat hem eens knallen of pompen dan komen die schelle geluidjes ook tot hun recht denk ik :D

die FX kicks zelf gemaakt ? die vind ik goed gelukt.
tnx voor de replies... daar kan ik wat mee.

FX kicks zijn samples.

Ik ga r mee aan de slag :kroon:

Heb door de drukte niet veel kunnen doen, maar heb de laag aangepast. Een stuk dieper als je het mij vraagt :) Lastig om het overal hetzelfde te laten klinken zonder monitoren :)

b.b. wat jullie ervan vinden.

(melo slaat nergens op btw :))

Attachments

• kick_try_out_6.mp3
    2,3 MB · Bekeken: 77
Er zit een soort raar tikje achter je kick, klinkt absoluut niet lekker.
Verder mag je screech wel wat voller, klinkt vrij kaal zo.
Vocal vind ik een beetje cheesy eerlijk gezegd, zou hem weghalen of zelf iets vets maken, dit is al 1000 keer gebruikt zo.

Nice! Je kick dreunt miss een beetje te hard door, rommelig ik hou daar zelf niet van.
wel leuke geluiden trouwens!

dank voor de reactie! ik kan er weer wat mee.. we gaan er aan verder werken :)

@ BaSiQ: vocal was gewoon ter opvulling :). en wat bedoel je precies met dat rare tikje achter de kick? Miss dat dat de snare is van de punchsample.

Back