Hallo
De Jupiter is nog steeds te koop en is 100% origineel. De Jupiter is in goede staat. Ik kocht de Jupiter in Brussel, en gebruikte het al toen ik bezig was. Nu, als gevolg van de financiële crisis, ging ik terug naar mijn eigen land, het Verenigd Koninkrijk. Ik heb de Jupiter in het Verenigd Koninkrijk met mij. Om te helpen bij de operatie, zullen we gebruik maken van een rederij en zij doen de rest. Sorry, maar dit is een gedwongen verkoop, verkoop ik gewoon omdat ik wil in het Verenigd Koninkrijk wonen voor een lange tijd en ik betalen voor mijn huis. Als u echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn jupiter laat me weten zo spoedig mogelijk, maar aub geen belachelijke aanbiedingen en nog niet verloor mijn time, want de tijd is een beetje kort voor mij en voor een snelle verkoop is vereist. Is het mogelijk om het gesprek voort te zetten in het Engels? Dank u
Subject: U heeft een reactie op zoekertje: Roland Jupiter 8 Analog
Date: Thu, 9 Sep 2010 12:38:34 +0200
To:
nmbsdka@hotmail.com
From:
noreply@2dehands.be
Deze e-mail is vanaf 2dehands.be verstuurd. Denkt u dat deze mail niet voor u is bestemd, dan kunt u hem negeren. Heeft u een vraag, ga dan naar onze help pagina.