Jupiter 8 voor 2200 euro

Ik vertrouw het echt niet. Vraag 'm of -ie er een nigeriaanse maagd bij levert...

mogen nigeriaanse ..weer belgie in dan
:D
yoke tuurlijk heb zelfs somalishe ...maatjes ..[egt waar ]

starks gaan dat soort dudes nog handelen in organen / antiek....:engel:

ja ik snap jullie niet : als je dan een mail stuurt dat je hem wil kopen dan moet ie je toch een adres geven? om hem op te halen? ben je bang dat je in be;lgie beroofd word?

belgie is maar paar uurtjes tuffen met de auto ...

Beroofd worden in België?? Naaaaaah....
België is het gedroomde land voor oplichters en ander soort criminelen.
Voor gewapende overvallen bv. krijg je hier max. 3 jaar gevangenisstraf, terwijl elke straf tot 3 jaar niet moet uitgezeten worden wegens gebrek aan plaats in de gevangenis.
Voor een synthesizerfanaat die een paar 1000 euro kwijt is mag je al blij zijn dat er zelfs een rechtszaak van komt...

Je kan in België dus lekker straffeloos aan oplichterij doen.

Beroofd worden in België?? Naaaaaah....
België is het gedroomde land voor oplichters en ander soort criminelen.
Voor gewapende overvallen bv. krijg je hier max. 3 jaar gevangenisstraf, terwijl elke straf tot 3 jaar niet moet uitgezeten worden wegens gebrek aan plaats in de gevangenis.
Voor een synthesizerfanaat die een paar 1000 euro kwijt is mag je al blij zijn dat er zelfs een rechtszaak van komt...

Je kan in België dus lekker straffeloos aan oplichterij doen.

roofoverval via mp/ebay ...in belgie
200+ eu winst

slim hoor?
:dubbel:

ik vind deze leuker: http://www.2dehands.be/muziek/muzie...-jp8a-78521161.html?qq=&list_cat=synthesizers

De handleiding is in goede staat. Alles in orde ..
Authentic and fresh sounds .. Create incredible and unreal sounds ..

Ja zeker ...

Voorzichtig met arnaques op dit site... Het "ding" bezit zich in Engeland , enz..
Due to the financial crisis, i 'm not living anymore in Belgium ...
I had to move to the UK , etc ... And i can send you the "thing" if you send me some money ... Let's believe to these stories ...

Omdat antwerpen niet heel ver is voor mij had ik toch maar even gemailed, hier het antwoord..

Hallo

De Jupiter is nog steeds te koop en is 100% origineel. De Jupiter is in goede staat. Ik kocht de Jupiter in Brussel, en gebruikte het al toen ik bezig was. Nu, als gevolg van de financiële crisis, ging ik terug naar mijn eigen land, het Verenigd Koninkrijk. Ik heb de Jupiter in het Verenigd Koninkrijk met mij. Om te helpen bij de operatie, zullen we gebruik maken van een rederij en zij doen de rest. Sorry, maar dit is een gedwongen verkoop, verkoop ik gewoon omdat ik wil in het Verenigd Koninkrijk wonen voor een lange tijd en ik betalen voor mijn huis. Als u echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn jupiter laat me weten zo spoedig mogelijk, maar aub geen belachelijke aanbiedingen en nog niet verloor mijn time, want de tijd is een beetje kort voor mij en voor een snelle verkoop is vereist. Is het mogelijk om het gesprek voort te zetten in het Engels? Dank u

Subject: U heeft een reactie op zoekertje: Roland Jupiter 8 Analog
Date: Thu, 9 Sep 2010 12:38:34 +0200
To: nmbsdka@hotmail.com
From: noreply@2dehands.be

Deze e-mail is vanaf 2dehands.be verstuurd. Denkt u dat deze mail niet voor u is bestemd, dan kunt u hem negeren. Heeft u een vraag, ga dan naar onze help pagina.

Je voelt het al zo aankomen. Er wordt dan gevraagd om een voorschot te betalen of vooruit te betalen en dan hoor je plots niets meer :)

Bij een aanbod om hem af te halen en het adres te vragen, werkt ook als spamfilter. ;)

Tenzij het een fake adres is en je bij aankomst door een paar breedgeschouderde Nigerianen in mekaar getimmerd wordt en van je 2200 euro "bevrijd" wordt :doei:

Tenzij het een fake adres is en je bij aankomst door een paar breedgeschouderde Nigerianen in mekaar getimmerd wordt en van je 2200 euro "bevrijd" wordt :doei:
Excuseer mij voor mijn naïviteit, maar gebeuren zulke dingen? :erm:

Uiteraard. Dit is het jaar 2010...
Zelfs voor een mp3 speler word je in België vermoord (geen grap, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Joe_Van_Holsbeeck)

nigerianen willen door middel van dit soort oplichtings praktijken totale wereld macht vergaren, heb ik gelezen ergenst op het internet :gaap: snap niet waarom dit soort ads nog steeds hier gepost worden..... is toch niet interessants aan?

Beetje paranoid ? Ik denk - nee ik weet wel zeker - dat het met misdaad in Be niet slechter gesteld is dan in Nl. Dit is gewoon een standaard oplichtingsplannetje in de hoop dat er toch iemand zo naief is om geld te storten. Ik weet ook niet goed waarom Nigerianen hier plots bijgesleept worden ...

Wat is precies paranoide aan zijn reaktie, klopt het niet dan ?

En omdat het in NL ook om te janken is, is het verder geen enkel probleem ?

Nigerianen......uhm laat me een wilde gok doen....omdat ze bijna altijd verantwoordelijk zijn voor dit soort smerige lowlife praktijken, zou dat er iets mee te maken hebben, heel misschien, of ben jij er ook zo een die liever iedereen de schuld geeft behalve de feitelijke dader(s) ?

Ik weet niet wie er exact achter deze advertentie oplichtingen zit, maar de term "nigerian scam" komt dus van het feit dat 99% van de email oplichtingspraktijken als in "ik, erfgenaam van prins boelieboelie, wil even 15 miljoen op uw rekening parkeren" of "u hebt de international nigerian lottery gewonnen, gebaseerd op uw postcode" in het nabije verleden althans uit Nigeria kwamen.

Of het in het geval van deze juup over Nigerianen gaat weet ik uiteraard ook niet.

Back