nieuwe symfonische tracks in het nederlands!

janszzn project

Nieuwkomer
Hoi,

Tom Janssen, Auke Busman en Jan van Geerenstein hebben elkaar gevonden in dezelfde muziekverhalen.
Dat mondde uit in rijke muziek in de Nederlandse taal.
Een zestal nummers zijn klaargezet op een website: www.janszzn.moamm.nl
Op dit moment zijn er nog 6 in concept. Wat het spectrum nog verder zal verrijken.

Wij beseffen dat het echt luistermuziek is. Luisteren is niet de sterkste kant van de moderne mens.
Maar, hoe dan ook wij richten ons op het bezingen van het leven.
Het vertellen van het verhaal omdat we dat zelf van waarde vinden.

En daar begint alles mee. Maar wat?

Hartelijke groet,

Jan van Geerenstein

Mede namens Tom en Auke.

Klink wel lekker hoor, wel apart om dan Nederlands te horen :P

zeg zeg "Luisteren is niet de sterkste kant van de moderne mens", gaan we katten?

de muziek is heel goed, ik heb er (sorry!!) doorheengezapt en er wordt echt heel goed gespeeld overal, mooie stem, mooie sounds, creatieve arrangementen. De songs kunnen nog wat pakkendere harmonien hebben, het blijft me een beetje teveel in de AOR hangen en de teksten neigen ietwat naar wat de duitsers "Bedeutungsschwanger" noemen. Die zou ik nog een flink stukkie abstracter maken, zodat je als luisteraar zelf naar de betekenis moet zoeken, in plaats van dat je die "opgedrongen krijgt"."aleen zijn is samenzijn, met wat eens verdween". Dat is heel mooi, maar een tikkie veel op de vroege morgen. Een beetje meer afstand past naar mijn mening beter bij de zanger, minder snik in de stem. Die zanger, die is super, maar mag wat mij betreft nog wat meer los gaan, de synthsolo in "dromen" is misschien niet erg hip, maar wel lekker.

zo genoeg geleuterd, super materiaal, echt een van de betere dingen die ik op SF gehoord heb.

Back