It's Only You (eerbetoon)

JelleWaltman

Ouwe rot
Dit Nummer is zo'n jaar of 10-11 oud. Dit nummer post ik nu als eerbetoon aan oud forumlid No_Key. (hij had al lang niet meer gepost)

Wij zijn jarenlang onafscheidelijk geweest en dit is 1 van de nummers die wij gemaakt hebben in onze middelbare schooltijd. Het is zijn stem die je hoort. Helaas is hij sinds kort niet meer onder ons en daarom wil ik dit posten om er even bij stil te staan.

http://dl.dropbox.com/u/595534/01 It's Only You.mp3

Zelfs na al die jaren vind ik het nog steeds een mooie track, misschien wat langzaam in de opbouw maar dat past wel in deze track.

Goeie oude tijd. Je hoort een Yamaha RY30, Roland XP-80 en Ensoniq SQ-80 (de noise scratch). Met een G3 350Mhz.

;{

Dit komt wel erg onverwacht. Ik heb in 2003 de SY99 mijn TR808 geruild tegen de SY99 van No_Key, speciaal van Antwerpen naar Hoorn gereden. Het was een heel gezellige afspraak. Je merkte duidelijk dat hij gepassioneerd was van synths en muziek. Spijtig dat zo'n jong iemand zo vroeg moet gaan. Sterkte met het verlies van je goede vriend.

Als ik vanavond thuis ben, zal ik eens naar deze track luisteren.

Danny

lekker trackie, goed sfeertje.

sterkte met het verlies van je vriend Jelle!

WTF!

Ben ooit nog zijn kant op gereden om spullen op te halen via de af marktplaats.....

damn wat kut zeg!

klote man :( RIP en sterkte aan iedereen die close met hem was.

mooie track inderdaad

Sterkte Jelle! Ook voor alle andere nabestaanden...

Goed dat jij dit post Jelle.. ik heb erover zitten dubben of ik dit nog op het forum zou vermelden.
Ook ik heb een fijne vriendschap met Nico gehad en was net als jij behoorlijk van de kaart bij het ontvangen van de berichtgeving.
Het is erg moeilijk te bevatten dat iemand van 30 jaar onverwachts uit het leven gerukt is.. :(

Zijn signature krijgt nu wel een heel sinistere betekenis..

Back