Nog zo'n nieuwe!

Dynamics

Ingeburgerd
Gegroet mensen! :)

Ik heet Stephen en kom uit Dordrecht... 17 jaar oud. Ben officieel nog geen synth bezitter, maar die MicroKorg komt er (hopelijk toch) binnenkort aan :D
Ik produceer nu nog niet zo heel erg lang, ik schat ongeveer 8/9 maanden :)

Hoop op dit forum wat op te steken, kan nooit kwaad, en het niveau ligt hier aardig hoog :)

De groeten!

aloha.gif

Niveau hoog :confused:
Sjnap ikke nie..

:D

Joehoe!

Wat voor een muziek produceer je zoal? En met wat enzo..?

Re: Nog zo'n nieuwe!

Origineel geplaatst door Dynamics
nog geen synth bezitter, Ik produceer nu nog niet zo heel erg lang, ik schat ongeveer 8/9 maanden :)

Hmmm... je maakt dus ergens muziek mee (blokfluit wellicht). Produceren is een heel erg groot woord, zelfs al zou je wat synths hebben.

Edoch, welkom.

Re: Re: Nog zo'n nieuwe!

Re: Re: Nog zo'n nieuwe!

Origineel geplaatst door omiel
Hmmm... je maakt dus ergens muziek mee (blokfluit wellicht). Produceren is een heel erg groot woord, zelfs al zou je wat synths hebben.

Edoch, welkom.

Tsjah, ok, ik maak muziek dan ;)

Ik heb heel lang alleen met 2 apparaten gewerkt, een Roland E-16 keyboard, en een JW-50 ''workstation (Ik ben gewoon begonnen met keyboardles, deze apparaten zijn best wel primitief eigenlijk)
De JW-50 had ook een sequencer, waarmee ik een beetje general midi muziek in elkaar pingelde, oh wat was mijn wereldje klein ;)
Toen ik op een gegeven moment ook via-via software ontdekte om muziek mee te maken (Soundforge 4.0 en Fruityloops 3.56, die heb ik samen van iemand overgekocht) besloot ik me er toch maar wat serieuzer mee bezig te houden.

Op het moment denk ik dat ik fruityloops zo goed als helemaal beheers, dus ik ben nu aan het experimenteren met wat VST en binnenkort dus hopelijk een hardsynth, en ik zit er ook over te denken om over te stappen op een ander sequence programma.

Ik heb nog niet echt een vaste stijl waarbinnen ik produceer, maar mn voorkeur gaat toch richting trance/progressive en aanverwanten :)

Bedankt voor de reacties iedereen, en groeten uut Dordt ;)

Welkom op het forum:peukie: :biertje:

Back