Hi there

R.J.MacReady

Nieuwkomer
Hi,

First of all sorry for mijn slechte nederlands, sinds ik net overhuisd ben uit Boston. Mijn kennis van u taal is niet perfect. Maar mijn kennis van synthesizers is 100% :) Synths are mijn vreugde van leven, naast mijn vrouw dankzij wie ik nu hier ben ;) Natuurlijk. Dutch Synth Forum seemed a goede kans om wat contacts te leggen met fellow musicians in de analog scene, en misschien om mijn nederlands te verbttereren. Ik ben niet onbekend met julie land, ik ben hier sinds het einde van de 70s vaak gekomen. At that time was ik al onder de indruk van jullie hospitality en Synton Syrinx ;)
Mijn kitlist is behoorlijk na jaren, maar helaas ik moest veel in Boston laten staan omdat de overhuis kosten te groot werden. I had to make a list in alphabetical order for customs and insurance and a lot was left out :(
Mijn music richt zich vooral op experimental soundscapes en soundtracks voor film, daarnaast heb ik ook jingles for broadcast industry and local television networks.
Good. Ik hoop hier vaak in te mengen in de leuke discussion forums!

Proost :biertje:

Hei whelkom here as did Your Geerlist is :D nu ff normaal dan zullen er menig wel weird staan te kijken wat een mooie bakken zeg !
Maar in elk geval Welkom !!!

(Ik vind je Nederlands toch best goed hoor,is beter als mijn Amerikaans in elk geval :D )

welkom
woooaaaa die gearlijst!!!!!!!

...I'm looking forward to hearing some of your music. :)

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
welkom!:biertje:

Howdy Cowboy ;) Mooi hat ;)

Ja mijn muziek... andere keer miscchien ;)

Van harte welkom op dit mooie Nederlandstalige forum!
veel plezier !

Hey welkom! Vette gearlist man! Holy crap! :{ :{

Welkom!

Mocht je ooit op zijn brabant willen zuipen, dan ben je van harte welkom in Strijp! :)

Hoe bevalt die Aries 300 eigenlijk?

welkom!

Back