Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

) kan ook probleemloos alle DX7 of TX802 klanken inladen en weergeven,
Toch effe een opwaardering maken voor een mogeljk onbekend (dus onbemind) apparaat :
de TG77 (die hier en daar verkocht wordt, niet de mijne... nog niet) kan ook probleemloos alle DX7 of TX802 klanken inladen en weergeven,
heeft meer algoritmes waaronder een free-editable, zestien verschillende FM-waveforms, een ruisbron, twee filters, twee effect processors
aan boord, acht afzonderlijke audio uitgangen plus twee stereo, heeft een massa sample klanken en enkele complete drumsets aanboord enzomeer...
Vandaar... toch effe mijn frustratie geuit.
Meer dan 2000 Euro uitgeven voor een toestel waarvan je niet eens weet hoe het gaat klinken !!!Allemaal leuk en aardig, maar ik kocht ooit een NIEUWE tg77 in de hoop mijn vette DX bassen meer op te fokken, maar helaas, de TG77 is DUN, DUN DUN!
Een TX802 of TX7 DX7 klinkt veel beter (hoe smerig ook), en is makkelijker en vetter in de mix te leggen.

Maar ja, smerig, vet, dun, opfokken is de boodschap.
Je vergist je...
Maar verwacht geen dikke bassen o.i.d., en de miditiming was volgens mij ook niet superstrak, of vergis ik me nu.../??

Je vergist je![]()
Als je de miditiming bedoelt, kan kloppen. Ik ben in de war met m'n TX16W, ik had ze toen beide.
Maar dik klinken deed de TG77 in geen geval. Ik heb zelf een TX802 en een DX7, en had een TX7, en kan bevestigen dat er een aanzienlijk verschil is.