14 juni 17:00 pre-meeting Amsterdam

Re: Re: Forum-meeting Amsterdam

Re: Re: Forum-meeting Amsterdam

Origineel geplaatst door Shortwave

bambamstudio - Marc
conso - Pieter
cyan_circle -
fuse - Wouter
FuzzyStone - Fons
JohnnyBusca - Jeroen
Pjotr G - Peter
roel - Roel
shortwave - Simon
schaapje -
zoe - ?
King Of Snake - Michiel
Metatron -

:okdan: thanx, voor bijhouden lijst, Mods! (Sorry, per abuis eerst die eer aan FuzzyStone gegeven) Al aardig wat freaks die zin hebben! Da's goed! :biertje:

Even over lokatie. Mijn idee gaat uit naar een kroeg (vlakbij Amsterdam CS - 5 a 10 min. lopen) dat ons achterin de ruimte biedt om uitgebreid over "vrouwen" te lullen.... En ze tappen er o.a. pils van onze zuider-buren

Maar andere suggesties zijn welkom.

Laatst gewijzigd:
Count me in as well!!!

Wel ff onder voorbehoud nog.... moet ff wat dingetjes verzetten voor die datum maar gaat vast wel lukken.....

Dus toevoegen aan lijst....

Cubik Planet = Ron

See ya...

CP

Uh Shortwave,

Gaan we wegens overweldigend succes gedwongen richting een Grand Cafe ?
Misschien iets waar ook voldoende discussiemateriaal rondloopt ?
En oppassen dat we niet als Stag Party geweigerd gaan worden. Dus allemaal Harry Potter brillen op, maar gele pruiken en regenlaarzen in de gang achterlaten dit keer. En heren Moderators: zijn die Synthologie Compagnie bomber jacks en buttons al klaar rond die tijd ?

ach.....dat komt nog wel....die bombers dan :D

Aanhaken..

Aanhaken..

Ik heb wel zin om aan te haken bij de southside posse.. lekker treinen met z'n allen.. kratje bier mee.. 303'tje op batterijen..

Jieha!

Origineel geplaatst door bambamstudio
Tis jouw idee, dus zoek maar iets uit!!

Heb ik al gedaan... Maar wegens de grote animo moet ik wel even weten of we allemaal daar terecht kunnen... denk trouwens van wel.

Origineel geplaatst door conso
Gaan we wegens overweldigend succes gedwongen richting een Grand Cafe ?

Grand Cafe....??? :r

Niet zo'n fan van! Nee jongens, het wordt wel een kroeg, hoor!

En dan nog even de lijst van synthesizer-kroeg-tijgers:

bambamstudio - Marc
conso - Pieter
cyan_circle
fuse - Wouter
FuzzyStone - Fons
JohnnyBusca - Jeroen
Pjotr G - Peter
roel - Roel
shortwave - Simon
schaapje
zoe
King Of Snake - Michiel
Metatron
Cubik Planet = Ron
marten - Marten
bass-molecules - Marcel
Craz

:okdan: het ziet er naar uit dat het een gezellige boel gaat worden.

P.S. Machinedrums meenemen op eigen risico ;)

Klein cafe aan de haven

Klein cafe aan de haven

Origineel geplaatst door bambamstudio
Als we er allemaal maar inpassen idd :)
Het wordt lekker druk !

Dat Grand Cafe was inderdaad vooral een ruimte hint. (?) Ik drink overal. Maar een donker cafe waar we in rookwolken verdwijnen kan ook. Hoewel: al die vermeldingen van' in rookvrije omgeving gebruikt' in die advertenties.....

Dan neem ik ook een accordion (met Midi) mee....

Re: Klein cafe aan de haven

Re: Klein cafe aan de haven

Dat Grand Cafe was inderdaad vooral een ruimte hint. (?) Ik drink overal. Maar een donker cafe waar we in rookwolken verdwijnen kan ook. Hoewel: al die vermeldingen van' in rookvrije omgeving gebruikt' in die advertenties.....

Heb cafe uitgezocht, vlabij C.S. en de Nieuwmarkt. Bierprijzen zijn niet verdubbeld met invoering van de euro, wat ik ook een pré vind. En naar achter toe is het erg ruim, dus kunnen we er vast allemaal in.

Ik noem de naam nog even niet om verwarring te voorkomen. Moet eerst zeker weten dat ze het okay vinden overspoeld te worden met synthfreaks!

Is het dan schuin tegenover 't Loosje ? T.o. e ingang van De Waag ? Nee, de naam noem ik niet !

Is het dan schuin tegenover 't Loosje ? T.o. e ingang van De Waag ? Nee, de naam noem ik niet !

Dat zou plan B zijn geweest i.h.g. dat optie 1 niet zou lukken.

Nog ff geduld, jullie horen het a.s.a.p.

hmmm... dan zit ik in duitsland om te draaien... jammer.. had wdl ff langs willen komen.. maar ja... berlijn is wel leuker, kom anders met z'n allen daarheen joh !

Back