bambamstudio
Certified MoogPro
Het gaat lekker met afmeldingen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Niels
Helaas moet ik ook afzeggen. Ik ga zaterdag naar een feest, waar ik al een tijdje kaartjes voor had liggen.
Origineel geplaatst door conso
....waaraan ik moet toevoegen zeer waarschijnlijk ook afwezig te zullen zijn. Groot personeelstekort waardoor ik waarschijnlijk opnieuw het hele weekend moet doorwerken. En ik zit nog wel in A'dam verdomme ! Een voorlopige afmelding dus terwijl ik nog probeer het tij te keren.

Origineel geplaatst door fuse
Jammer dat ik nog niets van de 7e juni meeting heb gezien/gehoord.
Maar gewoon lekker met de trein naar A'dam en we zien wel hoe laat het wordt.
En voor de mensen die afhaken. OK, kan gebeuren natuurlijk. Maar dan moet je wel plechtig beloven dat je er een volgende keer wel bij bent.![]()
Soms roept een plicht, en als je geen vervanger ofzo kunt vinden en je zit met personeels tekort... ja, da's balen, maar wel begrijpelijk. 
)Origineel geplaatst door conso
Jongens ik heb zoals verwacht helaas geen vervanging kunnen vinden dus moet definitief afhaken.
Een prachtige memorabele dag gewenst allemaal !
Origineel geplaatst door bambamstudio
En met een beetje geluk kan ik iedereen die op de meeting komt een synthforum PRIMEUR mededelen!!
Want volgens mij is de Beaujolais pas in het najaar beschikbaar..... 
Origineel geplaatst door shortwave
Je maakt het wel weer snappend... uhhh spannend, Bam!Want volgens mij is de Beaujolais pas in het najaar beschikbaar.....
![]()