14 juni 17:00 pre-meeting Amsterdam

....waaraan ik moet toevoegen zeer waarschijnlijk ook afwezig te zullen zijn. Groot personeelstekort waardoor ik waarschijnlijk opnieuw het hele weekend moet doorwerken. En ik zit nog wel in A'dam verdomme ! Een voorlopige afmelding dus terwijl ik nog probeer het tij te keren.

:r :stupid :r :stupid :r :stupid :r :stupid

Helaas moet ik ook afzeggen. Ik ga zaterdag naar een feest, waar ik al een tijdje kaartjes voor had liggen.

Origineel geplaatst door Niels
Helaas moet ik ook afzeggen. Ik ga zaterdag naar een feest, waar ik al een tijdje kaartjes voor had liggen.

Origineel geplaatst door conso
....waaraan ik moet toevoegen zeer waarschijnlijk ook afwezig te zullen zijn. Groot personeelstekort waardoor ik waarschijnlijk opnieuw het hele weekend moet doorwerken. En ik zit nog wel in A'dam verdomme ! Een voorlopige afmelding dus terwijl ik nog probeer het tij te keren.

Nou, lekker dan :(

Ja, het is erg lullig, ik weet het. Ik probeer echt nog met man en macht een vervanger te vinden, maar het is de laatste tijd erg vaak raak helaas.

Jammer dat ik nog niets van de 7e juni meeting heb gezien/gehoord.

Maar gewoon lekker met de trein naar A'dam en we zien wel hoe laat het wordt. ;)

En voor de mensen die afhaken. OK, kan gebeuren natuurlijk. Maar dan moet je wel plechtig beloven dat je er een volgende keer wel bij bent. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Jammer dat ik nog niets van de 7e juni meeting heb gezien/gehoord.

Maar gewoon lekker met de trein naar A'dam en we zien wel hoe laat het wordt. ;)

En voor de mensen die afhaken. OK, kan gebeuren natuurlijk. Maar dan moet je wel plechtig beloven dat je er een volgende keer wel bij bent. ;)

Hey! :)

Die 7de juni-meeting heeft nooit plaats gevonden...

En wat betreft mensen die afzeggen: idd. plechtig beloven dat je volgende keer wel komt! :biertje: Soms roept een plicht, en als je geen vervanger ofzo kunt vinden en je zit met personeels tekort... ja, da's balen, maar wel begrijpelijk.

P.S. ik zou dus never ever kaartjes bestellen voor een feest als ik al een forum-meeting in mijn agenda had staan... :W

Nou ja zeg!

Lijkt wel een trend te worden dat mensen niet op komen dagen bij meetings. Naja, als het niet kan dan kan het niet. P**p gebeurt.

Om maar eens Bennie Jolink te quoten:

Gewoon deurdonder'n. :)

Gaan alle eindhovenaren met de trein?
Of komen er nog mensen langs op de route?
Dan moeten we gewoon even wat afspreken.
Wel zo gezellig. (Ook fijn op tijd he ;) )

Als alle 23 komen die nu op de lijst staan kost t wel een paar klauwen met geld als je een rondje geeft.......
(daarentegen dan heb je wel weer 22 rondjes tegoed......ghe ghe ghe......:biertje: )

Jongens ik heb zoals verwacht helaas geen vervanging kunnen vinden dus moet definitief afhaken.

Een prachtige memorabele dag gewenst allemaal !

Origineel geplaatst door bambamstudio
En met een beetje geluk kan ik iedereen die op de meeting komt een synthforum PRIMEUR mededelen!!

Je maakt het wel weer snappend... uhhh spannend, Bam! ;) Want volgens mij is de Beaujolais pas in het najaar beschikbaar..... ;)

sorry... Ik ga het niet redden.. :(

Back