redbrat - shine

http://soundcloud.com/room_of_close_associates/redbrat-shine

iets strakkere mix dan de vorige en tsja de zon schijnt dus waarom niet 8)

Dit pakt me wel!!! soulful.. en lekker qua opbouw!! Twijfel eigenlijk of het de lately bas is maar geeft wel die feeling. Heerlijk :) vooral midden in de nacht :biertje:

leuk te horen, dank voor jullie feedback! het is inderdaad geen classic lately bass maar een SE-1 bassline
Het is volledig met hardware gemaakt en vrij robuust, ik heb hem zo mooi mogelijk proberen te sculpturen.
Ik hou me wat meer bezig met de afmixerij tegenwoordig maar soms blijft het lastig alhoewel ik de volheid van hardware heerlijk en authentiek vind klinken.
Er zit geen bridge in, had gekund maar de track loopt lekker door wel, ideeen zijn altijd welkom!

leuk te horen, dank voor jullie feedback! het is inderdaad geen classic lately bass maar een SE-1 bassline
Het is volledig met hardware gemaakt en vrij robuust, ik heb hem zo mooi mogelijk proberen te sculpturen.
Ik hou me wat meer bezig met de afmixerij tegenwoordig maar soms blijft het lastig alhoewel ik de volheid van hardware heerlijk en authentiek vind klinken.
Er zit geen bridge in, had gekund maar de track loopt lekker door wel, ideeen zijn altijd welkom!

De Se-1 :okdan: Heb je de snappification mod al uitgevoerd denk ik.. klinkt iig lekker punchy voor een SE-1.

Heb de SE-1 zelf ook en snappification ook gedaan.

die zit er inderdaad op die mod.
vind de SE1 zeer dik qua sound maar vind de envelopes niet altijd even mooi, ze zuchten me soms teveel ofso. Vind de Moog Voyager b.v wat gelikter en smooth. Maar niks mis met een rauwe bass rakker in je studio. Mijn Waldorf pulse is weer wat smoother. Zou graag een SE1x willen met o.a lfo midi sync.

Zie dat je ook de Andy hebt.. toch wel handig die gearlists.. :) Vind de Andy echt superpunchy met de ENV's.. beetje zelfde qua snelheid als de Juno. En onwijs dikke osc sectie zeg..

ben zeker tevreden met de Andy, heb hem zo'n 2,5 jaar nu, erg veelzijdig ook.
karakter vind ik dan weer iets minder herkenbaar in tegenstelling tot roland en korg maar de env's zijn idd wel goed

Back