B Bon 242 Nieuwkomer Lid sinds 13 januari 2010 Berichten 3 Locatie arnhem 14 september 2010 #1 Te koop gevraagd Korg radias omgeving arnhem Help Bon 242 aan een Korg radias en help hem toffe muziek maken ! Graag uw positieve reakties op het synthforum Met vriendelijke groet liefs Bon
Te koop gevraagd Korg radias omgeving arnhem Help Bon 242 aan een Korg radias en help hem toffe muziek maken ! Graag uw positieve reakties op het synthforum Met vriendelijke groet liefs Bon
VL7 Al vintage van mijzelf Lid sinds 22 januari 2003 Berichten 2.499 Locatie Nijmegen 14 september 2010 #2 En mensen...niet de hoofdprijs vragen want dit lid is net GETROUWD!
Mike Philco Ehmmm,... Lid sinds 4 mei 2004 Berichten 1.993 Locatie Meppel / Drenthe 15 september 2010 #3 VL7 schreef: En mensen...niet de hoofdprijs vragen want dit lid is net GETROUWD! Zie meer... Vraag doet de markwaarde stijgen, aanbod doet de markwaarde dalen. Overigens: Gefeliciteerd met je huwelijk.
VL7 schreef: En mensen...niet de hoofdprijs vragen want dit lid is net GETROUWD! Zie meer... Vraag doet de markwaarde stijgen, aanbod doet de markwaarde dalen. Overigens: Gefeliciteerd met je huwelijk.
VL7 Al vintage van mijzelf Lid sinds 22 januari 2003 Berichten 2.499 Locatie Nijmegen 15 september 2010 #4 Voorde duidelijkheid Mike...Bon 242 is dus net getrouwd he? Ik al jaaaaaren ;-)
Mike Philco Ehmmm,... Lid sinds 4 mei 2004 Berichten 1.993 Locatie Meppel / Drenthe 15 september 2010 #5 Dat had ik wel door hoor Wanneer kom je nou eens een bakkie koffie halen,...
B Bon 242 Nieuwkomer Lid sinds 13 januari 2010 Berichten 3 Locatie arnhem 7 oktober 2010 #6 Hoi allemaal, Ondertussen heb ik de Korg Radias en wauw wat een instrument Dit wordt een hoop lezen leren en vooral spelen. Na de wittebrood weken dan Groet Bon
Hoi allemaal, Ondertussen heb ik de Korg Radias en wauw wat een instrument Dit wordt een hoop lezen leren en vooral spelen. Na de wittebrood weken dan Groet Bon