hobby beeindiging?

DigiLoog

Ouwe rot
Op marktplaats te koop aangeboden door één en dezelfde persoon, een Roland Jupiter 8 met midi en een systeem 100 met 101/102 module, Korg 770 met cv/MS-20 en 50, Moog Source, Yamaha CS-60.
Lijkt me dat hij z'n hobby beëindigd.

haha ik zag die advertenties ja, en ohoh meteen die ms en cs op gereserveerd, wat is dat toch met die ouwe dingen ;)

edit: oh de ms20 is nog vrij, zal ook niet lang meer duren.

Volgens mij is dat Pfive van het SF...aardige gozer met een dikke verzameling. Volgens mij is dit 10% van zijn verzameling.

Heb ook contact met hem gehad en het is, zoals bij wel meer mensen, om zijn 2e hobby die blijkbaar ook veel geld kost, te financieren...en hij heeft inderdaad nog veel meer staan.

Offtopic:

@analogica
Mooie brommert als avatar! Bijna net zo vet als mijn Fireblade 1000rr (2005):D Kunnen wel een dubbele meeting houden, over synth's en over motoren. Volgende zomer dan maar?! :P

Ben nog steeds op zoek naar een motorsynth, kan ik twee hobby's tegelijk tijdig beoefenen ;)
Scheelt me een hoop tijd, daar ik ook nog achter de vrouwtjes aan loop :P
Jammer dat een dag maar uit 24 uur bestaat, zou van mij wel 36 uur mogen zijn.
Een Fireblade mag dan (iets) sneller zijn, maar dit is toch echt de mooiste (race) motor des lands :D
Denk dat ik medio mei 2011 een Home synthmeeting houd, voor een select aantal gasten.
Info volgt ter zijne tijd.

Ben nog steeds op zoek naar een motorsynth, kan ik twee hobby's tegelijk tijdig beoefenen ;)
Scheelt me een hoop tijd, daar ik ook nog achter de vrouwtjes aan loop :P
Jammer dat een dag maar uit 24 uur bestaat, zou van mij wel 36 uur mogen zijn.
Een Fireblade mag dan (iets) sneller zijn, maar dit is toch echt de mooiste (race) motor des lands :D
Denk dat ik medio mei 2011 een Home synthmeeting houd, voor een select aantal gasten.
Info volgt ter zijne tijd.

Ik zie het pmmtje wel verschijnen.:okdan:

:D

Mijn brommer:

Laatst gewijzigd:
.... of kiest hij eieren voor zijn geld & gaat ie full-vst

nou dat zou mooi zijn als dat de trent wordt, kan ik misschien toch ooit de kamer opfleuren met een echt moog modular systeem.
soms droom ik weer eens van de tijd toen je de analoge synth's voor een habbekrats kon kopen, ze raakten ze aan de straatstenen niet kwijt. wat zou het lekker zijn als die tijd terug kwam.
dus laten wij vooral goede vst plugins produceren en propageren.

ten aanzien van de geshowde brommers: ze zien er kek uit , maar ik mis toch iets . een rackje achterop voor de synth, ja , dat zou vast niet misstaan.

Nou zeg, nu gaan we als synthfanaten niet ook allemaal een brommer aanschaffen :(
Krijgen we straks niet alleen wie heeft de zeldzaamste (duurste) synths, maar ook nog eens wie heeft de snelste (mooiste) motor.
Creëren we alleen nog maar meer afgunst en concurrentie :eureka:
Dus alsjeblieft, denk om je gezondheid en schaf geen brommer aan, veels te gevaarlijk.
Je kunt dan wel een synth in bedwang houden, met zo'n brommer is dat toch wel een heel ander verhaal ;)

... maar er schijnt in de moto-wereld een groot aanbod te bestaan van goedkope wisselstukken,.. dat missen we in de synthwereld dan wel weer.

attachment.php

Attachments

• MotorcycleCrash.jpg
    MotorcycleCrash.jpg
    256,8 KB · Bekeken: 92
Citaat: Ik vraag me af hoe lang het voor deze jongen nog gaat duren..
----------------------------------------------------------------------------------
Nou die gast kan wel rijden, maar op deze manier gaat het vanzelf wel een keer mis =(
Eén auto die plots van rijstrook verwisseld, en hij speelt nooit geen synth meer :eureka:
Wordt er voor hem bij zijn laatste reis nog een deuntje op een synth gespeeld :D

Back