Maak een track met alleen de MonoTron

lama hore'... mag zelfs ongetrokken :mexico:

gaat niet ik heb geen blokfluit

Trouwens, de thread heet "met alleen de Monotron"

dus niet "met de Monotron en een multitrack"

dus als er staat "maak een track met alleen de Monotron" betekent dat dus zonder andere apparatuur...

een beetje kennis van Nederlands zou geen kwaad kunnen bij sommige mensen ;-p

dus als er staat "maak een track met alleen de Monotron" betekent dat zonder andere apparatuur...een beetje kennis van Nederlands zou geen kwaad kunnen bij sommige mensen ;-p
maar dan wordt deze hele draad een beetje overbodig, want als je alleen de monotron mag gebruiken, kan je de trek hier niet posten...

Laatst gewijzigd:
het heeft wel iets schattigs, die geluiden die er uit dat ding komen :D
Klinkt nog leuk ook vooral die laatste (dub)

@phochos: volgens mij heb jij al heel wat kutnummers op je naam staan? :) of zijn die opeens onkut verklaard? :D

Volgens mij kreeg ik altijd te horen dat mijn kutnummers absoluut niet kut waren!!!!!

is dat met 1 Monotron of gemultitracked ?
want zo kan je van een blokfluit nog een nummer maken

Er mag dus gewoon ge-multitracked worden, want anders zou je 6 MonoTrons nodig hebben om een nummerke te maken.

Phochos

combinatie van ernstige griep en monotron-gepiel :

MoNoTro,.....(zucht.pffff..)

Attachments

• monotro.mp3
    2,5 MB · Bekeken: 123
Maar de titel is toch gewoon goed, "Maak een track met alleen maar de MonoTron"?

mogen er ook FX gebruikt worden want ik heb al 22minuten monotron(cv mod)+ mf-102, cp-251, memoryman dlx, memoryboy dlx, tokai TDL-1 opnames liggen

maar dan moet iemand die wel voor me op t net zetten want als ik dat probeer dan gaat waarschijnlijk mn computer kapot
pb FF als je me wil helpen dan stuur ik je wel een CDtje :?

Laatst gewijzigd:
in mijn stukje zit galm als FX....

verder heb ik de drumklanken gemaakt dmv 20x monotron-geluid te stapelen en een ENV te geven.
En ik heb ook wat klanken gepitched.

dus allemaal FX en Soundeditting/manipulatie...maar wel subtiel. je hoort nog 99,999% Monotron

ik heb de monotron zelfs al bij eenander project als drumcomputer gebruikt
met behulp van de cp-251 en de mf-102 (lfo's en subtiele ringmodulatie) en de tokai TDL-1 (delay) niet gelayerd dus gewoon in een keer op tape

in mijn stukje zit galm als FX....

verder heb ik de drumklanken gemaakt dmv 20x monotron-geluid te stapelen en een ENV te geven.
En ik heb ook wat klanken gepitched.

dus allemaal FX en Soundeditting/manipulatie...maar wel subtiel. je hoort nog 99,999% Monotron

tja stapelen en multitracken, zo kun je met een Casio SK1 ook een volledige track maken heh :engel:

tja je kan natuurlijk niet synth spelen erdoorheen zingen en als drumcomputer gebruiken met maar een monotruus
dus multitracken is de enige manier

tja stapelen en multitracken, zo kun je met een Casio SK1 ook een volledige track maken heh :engel:
dat wat jij graag wil horen, 1 enkele monotron waar direct met het handje op wordt gespeeld, klinkt voor geen meter nutuulk... tenzij je *WOKKEWOKKEWOKKE PLIEEEEEEEEEEEEEWP* al muziek vind...

multi truken zal wel moeten, net als destijds bij de monosynth contest tracks bijv...

Back