Moog Multimoog

Status
Please reply by conversation.
Multimoog is geweldig en mist idd wat functies van de Ody, maar heeft wel aftertouch en dat is zeer cool, ik vind de Multi ook zeer mooi qua looks, mooier dan een Ody maar das natuurlijk persoonlijk.

Heilige Graal re Ver-Ge-Ten. Skuus Sunny. Maar Multi lijkt op Voyager, niet in huize Q daarom heb ik ze beide nog, de Multi voor het raggen, de Voyager voor de gekkigheid en de geheugens.... En dromen van een Mini want die heb ik nog nooit eens van dichtbij gezien in het echt.

kom maar een keer langs , welkom

yep

Een Multi klinkt als een Oddyssey? Nu heb ik zelf een Multi en een Axxe en ook de Oddity (whatever) softsynth, maar de overeenkomsten zijn ver te zoeken voorbij de de nominale 24 dB? De Multi is onwijs expressief (ik heb een exemplaar van Leo) en de Oddy heeft meer opties ( volgens de softe versie onder mijn vingers). Appels en peren met twee VCOs. Een 2600 is onbereikbaar dus dus Oddy stjgt snel. De Multi lijdt onder de goedkoopheid van de Mini, begrepen. Slechts een speculatie mijnerzijds uiteraardderzaak

kan me aardig in vinden en oddy is wel leuker dan misschien ...zo zijn der wel meer synths uitgebreider dan de multimoog

prijs is duidelijk veel meer

leovoelt zich aangesproken...
iedere oddy is blijkbaar ineens dit jaar 1000 duurder

waarom geen 2600 meer voor 2400 eu ergens ???

arp geefk op iig
heb ooit een avatar gehad
was idd niet kapot van de steady build van t synthje

staat astgoe is nog nu int legowelt hok te ..smilen !
ast zulke zaken maar gebruikt worden / goed terecht komen
oja ik betaalde 6x minder dan watr rongever nu betaald wordt ..erg he
;-[

Heilige Graal re Ver-Ge-Ten. Skuus Sunny. Maar Multi lijkt op Voyager, niet in huize Q daarom heb ik ze beide nog, de Multi voor het raggen, de Voyager voor de gekkigheid en de geheugens.... En dromen van een Mini want die heb ik nog nooit eens van dichtbij gezien in het echt.

dan zou ik weervoor de voyager gaan meer synthvoorje buck

twee is ideal tuurlijk

Status
Please reply by conversation.
Back