• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2 X Korg Stage Echo (SE-500) + MS-01 pedaal evt. ruil Moog / Mutron / Jupiter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VintageWorks

Ouwe rot
Te koop, omdat ik er niet aan toe kom van twee Korg's één mooie te maken en omdat ik daar het geduld en de kennis niet voor heb.

Het zijn dus twee Korg SE-500 echo-apparaten, de meest uitgebreide die Korg op de markt heeft gebracht. Digitale manual heb ik erbij.

Nr. 1 is optisch als nieuw. Niks geen krassen of dingetjes aan het tolex, gewoon nieuw. Alle originele knoppen erop. Geen gekraak op de in/outputs en ook niet op de knoppen. Motortje loopt mooi soepel en zonder bijgeluiden. Koppen zijn mooi, niet ingesleten, UV-meter en lampje werken, pinch roller is mooi en egaal. Tape zit er nu niet op, maar heb ik er wel bij (van Roland, maar past vast ook wel op de Korg). Heeft klein onderhoud nodig in de zin van: koppen demagnetiseren, schoonmaken met alcohol en nieuwe tape dus. Verder niet voorzover ik kan zien.

Nr. 2 is optisch verre van mooi. Tolex is niet mooi, alle originele knoppen zijn eraf, wat krassen op het frontpanel. Technisch: pinch roller mag een nacht in de olie (zit een klein deukje in, maar die kan eruit), wat lichte ruis op wat potmeters, koppen zijn mooi, UV-meter en lampje werken. Zit een tape op, maar die is erg oud. Weer hetzelfde verhaal: koppen demagnetiseren, koppen schoonmaken, tape vervangen. Motortje loopt mooi soepel en zonder bijgeluiden. Deze zou je als donor kunnen gebruiken, maar hij is zeker ook nog op te knappen. Alleen, dan heb je geen optisch mooie stage echo.

Oke, deze twee voor de prijs van: 750 Euro.

Evt. Korg MS-01 pedaal erbij, in nieuwstaat met 9V batterij erin (net nieuw). Was aanvankelijk verkocht, maar aspirant koper bedacht zich ofzo. Prijs: 165 Euro.

Ruilen kan! Tegen: Moog 12 stage phaser (de oude graag, in rackvorm), Moog equalizer, Moog Multimoog, Mu-tron Bi-phase met pedaal of een Jupiter 4/6. Evt. bijbetaling is geen probleem.

Foto's komen morgen:okdan:

ff snel 1 foto, want het begon te regenen buiten. Ik was vergeten te melden dat bij beide Korgs ook de viltjes aan vervanging toe zijn. Ik probeer later vandaag nog wat betere foto's te maken.

Attachments

• BILD0795.jpg
    BILD0795.jpg
    206,6 KB · Bekeken: 152
Foto's van nr. 1:

Attachments

• BILD0802.jpg
    BILD0802.jpg
    144,7 KB · Bekeken: 145
  • BILD0803.jpg
    BILD0803.jpg
    117,6 KB · Bekeken: 149