[2e album When Logic Fails] Poph

nakken7

Ouwe rot
Zoals aangekondigd post ik om de paar dagen een nieuwe track van ons aankomend tweede album.

Vandaag Poph, een oudere track, die al een tijdje ligt.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://soundcloud.com/music-22/poph

Suggesties zijn welkom en ook een suggestie voor een label is altijd handig.

Ik vind de muziek helemaal geweldig(!!!), maar stem mist soul/jazz geluid.

Of geen stem (enkel die ongedefinieerde stemstukken met veel effecten erop), of iets massive attacks achtigs met de juiste stem(praten/rap achtig), of een echte warme soul/jazz stem zou leuk zijn imo.

leuke track
maar duurt te lang imo

Kan me voorstellen dat je dat vind. Er staan al vrij veel kortere snellere nummers op de plaat, daartussen vid ik het zelf niet zo erg dat deze wat langgerekter is.

En wat moet je anders met de verplichte spacebreak? ;)

Ik vind de muziek helemaal geweldig(!!!), maar stem mist soul/jazz geluid.

Of geen stem (enkel die ongedefinieerde stemstukken met veel effecten erop), of iets massive attacks achtigs met de juiste stem(praten/rap achtig), of een echte warme soul/jazz stem zou leuk zijn imo.

Thanks, mate. Ook cool dat je de muziek goed vind. Opmerkingen zijn altijd welkom.

DAT zou een interessante combi zijn!!! bij When Logic fails vind ik de stijl en sfeer heel sterk maar het vocale stuk minder (Behalve de vocoder stukken, die zijn vet :D) verder een beetje cliché wat mij betreft, sorry. Schoppenheer heeft een hele sterke flow in zijn rap zitten dat het geweldig zou werken op deze laidback grooves. waarschijnlijk zelfs beter dan op zijn conventionele hiphop beats. :okdan:

Back