Zoidsity Go with the flow.. Lid sinds 22 januari 2003 Berichten 14.218 Locatie 在一種幻覺 20 april 2003 #21 Origineel geplaatst door arnoldroelz ..Ik lees wel veel mensen die een Z1 hebben gekocht..en dat terwijl ik de mijne net de deur uit heb gedaan... Zie meer... So? :confused:
Origineel geplaatst door arnoldroelz ..Ik lees wel veel mensen die een Z1 hebben gekocht..en dat terwijl ik de mijne net de deur uit heb gedaan... Zie meer... So? :confused:
vale Ingeburgerd Lid sinds 16 april 2003 Berichten 69 Locatie Brussels 21 april 2003 #22 thanks people for your warm hello Heb al gevoel dat het hier om site gaat met serieuse mensen (hoeft niet altijd) met de coolste interesse. Ik groet jullie allen en tot ... op een of andere manier. Vincent Vale, the man in Amsterdam, in my dreams.
thanks people for your warm hello Heb al gevoel dat het hier om site gaat met serieuse mensen (hoeft niet altijd) met de coolste interesse. Ik groet jullie allen en tot ... op een of andere manier. Vincent Vale, the man in Amsterdam, in my dreams.
Terra Pee synthloos Lid sinds 1 mei 2003 Berichten 668 Locatie Tilburg 6 mei 2003 #23 Welkom Welkom Dag Vince, Welkom hier.. heb vrede en geluk..
kareltje Synth-Juttemus Lid sinds 7 april 2003 Berichten 582 Locatie Middle of somewhere 6 mei 2003 #25 Welkom op dit forum. Groetjes Kareltje
vale Ingeburgerd Lid sinds 16 april 2003 Berichten 69 Locatie Brussels 7 mei 2003 #28 jullie mensen blijven me verwelkomen al ben ik al paar weken op forum, blijft me raken. Dank u allen. Heb al gemerkt dat hier vele mansen van goede wil zijn, so touchy.
jullie mensen blijven me verwelkomen al ben ik al paar weken op forum, blijft me raken. Dank u allen. Heb al gemerkt dat hier vele mansen van goede wil zijn, so touchy.
A apollo I love syntesaizer Lid sinds 22 april 2003 Berichten 2.287 Locatie Gent 7 mei 2003 #29 Welkom (weer een Belg)