Howdy!

n8wachT

--psychOwLdelic--
Laat ik beginnen te zeggen dat ik het maar niet kan geloven dat ik hier nooit eerder uitgekomen ben- want na een beetje rondneuzen, browsen en luisteren is dit ook echt wel een community waar ik me bij thuis kan voelen :W

Ik ga niet gelijk m'en hele vage ''oeuvre'' uitstrooien- ik ga voor twee mooie binnenkomers welke beetje een idee geeft van wat ik maak/mix e.t.c. Het producen van eigen tracks staat nog op een laag pitje omdat ik al tijd te kort kom voor het andere. De n8wachT is een beetje een verzamelnaam voor het psychedelisch-trippy-audio hoorspel waarin ik met behulp van muziek, geluiden en soms eigen poëtische vertellingen een soort audiotrip probeer te creëren.

Dat is het onmiskenbare basis uitgangspunt, de basis. Maar ik experimenteer en draai (internet radio livestream soms) ook nog heel veel van het hardere spul. De echte underground hardcore, speedcore, noise. Tracks van de beste Netlabels verzameld tijdens vele nachten op ontdekkingsreis on the world-wide-web.

Anyway.

:okdan:
Dat was zo kort als ik me even voor kan stellen.
Geniet van ''het enige echte geluid van n8wachT inzichT'' -hope some of you will like!

https://soundcloud.com/n8wacht/de-n8wacht-n8-cast-pro

:dj:

https://soundcloud.com/n8wacht/welkom-in-de-wondere-wereld-chapter-01-and-02

11212190_481574345328303_3274289236252946885_o.jpg

Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:
Dag Nachtwacht,

Namens het gehele moderator team heet ik je van harte welkom op hèt Nederlandstalige Synthforum. Leuk dat je erbij bent.

attachment.php

Kijk rond, lees mee, stel vragen of beantwoord ze, deel je mening, koop of verkoop je gear en vergeet vooral niet om af en toe wat tracks te posten in het tracks subforum. Gebruik dan even de "SC" in de tags in plaats "soundcloud" tags. Voor leden met IE is je link anders onleesbaar.

Als je vragen hebt over de werking van het forum, kun je hier al veel antwoorden terugvinden. En natuurlijk kun je de leden van het moderator team altijd rechtstreeks benaderen door een persoonlijk bericht (PB) te sturen, mocht je er niet uitkomen. We zijn herkenbaar aan de vetgedrukte gebruikersnamen.

Heel veel plezier hier!

Doc

Back