Black Beauty ( Vintage Synth )

Dat is geen romcard meer maar een romboek! ;)

Maar die 68k CPU is wel even de 10Mhz versie en die zat niet in de goedkope pleuris apple's, amigas en ataris hoor. Die hadden allemaal de 8Mhz versie. De Akai S2x00/3x00 series trouwens ook. Emu, fairlight enz ezn.
De meest geproduceerde CPU van de jaren 80.

Veel plezier!

Ik kende het niet, klinkt niet slecht!
Wat is eigenlijk het speciale aan deze bak, het is de eerste keer dak em zie! :)

Er waren ook nog de extra 19"modules als uitbreiding.
Ik herriner mij nog een string en een horn module met bijzonder goeie sounds.
Zelf zou ik de K250 niet meer kopen, maar ik ben er wel van overtuigd dat het stillaan een collector zal worden want het ding was nieuw gewoonweg niet te betalen.
Veel succes ermee !

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Er waren ook nog de extra 19"modules als uitbreiding.
Ik herriner mij nog een string en een horn module met bijzonder goeie sounds.
Zelf zou ik de K250 niet meer kopen, maar ik ben er wel van overtuigd dat het stillaan een collector zal worden want het ding was nieuw gewoonweg niet te betalen.
Veel succes ermee !

klopt je hebt nog de K1000 k1200 synths die komen dicht in de buurt van de K250,
en waren ook een stuk goedkoper..

Origineel geplaatst door Slipperman
@ digimod> WAT DOET MIJN EIGENDOM OP JOUW SYNTH !!!!!!!!!! ;) :D

Oude Foto slip , de VFX is idd niet meer in mijn bezit :D

Na heb eindelijk de Diagnostic Eproms voor de K250, nu is het mogelijk
om een systeem test te doen...

Attachments

• dia.jpg
    dia.jpg
    31,6 KB · Bekeken: 108
en nog een doos vol andere spul maar dit moet ik nog uitzoeken...

Attachments

• dia2.jpg
    dia2.jpg
    64,2 KB · Bekeken: 118
Hi there,
sorry I don't speak your language, I've found your very interesting posting about your K250 via google.
I hope you still have this monster, I've also got a K250 and even a rackmount version, the K250 RMX. Maybe we could share some knowledge about these very interesting machines. I'm very keen on having a copy of the Diagnostic ROM and also the OS version 7, copying them via EPROM burner is very easy (got one, also suitable chips). I've got a lot of software, docs and even soundblocks I could give in. Maybe you are interested in having the Sweetwater Soundblocks SW801 and SW901. Got them and could burn you a copy. Got also the Sweetwater Editor Software version 2.11 from 1992 and a huge sound library on disk.
Would be great to hear from you, :doei:thanks in advance,
Alex

Na heb eindelijk de Diagnostic Eproms voor de K250, nu is het mogelijk
om een systeem test te doen...

Laatst gewijzigd:
What else could I do to get some awareness, Digimod ... please! Or is it me doing something wrong? Is my posting visible to everybody here? Thanks! :)

posting is visible., however this topic seems approx. 4 yrs old :)

i'd pm digimod by clicking the pm link in the user info --> "Stuur een privébericht naar Digimod"

best chance that way perhaps

Sorry voor het zo laat reageren , ik hoop dat je beetje nederlands kunt lezen want
mijn engels is echt slecht wat betreft schrijven , lezen
lukt wel:geslaagd:

Ik heb een eprom brander en hoop dat ik de Kurzweil eproms voor je kan
kopieren , ik zal je dan mailen als het zover is ..

Misschien kan iemand dit nog even vertalen voor wirefall :D

Back