• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Access Virus KC -> 500,- euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Ojee
Ik heb hier een perfect uitziende Access Virus KC staan, alle knoppen werken ook perfect, maar..

Er komt geen geluid uit, bij het upaten van het OS krijg je de melding : DSP Ram Error!
Verder lijkt de KC gewoon normaal te werken, hij ontvangt midi, verstuurt ook midi, reageert op knoppen, je kan door de menu's bladeren, instellingen wijzigen, in principe werkt alles, behalve het geluid dus.

Ik heb contact gehad met de reparatiedienst van Access en die zeggen, stuur maar op..

Maar ik heb niet echt mogelijkheden om hem op te sturen en vind dat ook een beetje eng eerlijk gezegd vanwege zijn afmetingen en gewicht.

Hoe dan ook, ik wilde hem zowiezo gaan verkopen, dus, hij mag weg voor 500,- euro

Oja, alleen afhalen. ;)

BTW..

Hij heeft wel gewerkt in het verleden, het probleem van wegvallend geluid heb ik vaker gehad vlak nadat ik hem 2e hands gekocht had van iemand die me van dit probleem niet had verteld. (heel sympathiek van hem)

Maar met het opnieuw laden van het OS was het probleem altijd weer opgelost. Sinds een tijdje krijg ik echter die DSP Ram Error! Melding.

Volgens Access kunnen het 2 dingen zijn, of een FlashRom chip die niet goed meer is, of iets met het moederbord.

Er zijn geinteresseerden, maar niemand hangt de knoop door, daarom, er mag een slotje op, ik stuur hem op naar Access ter reparatie.. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back