Rvooh
Gepokt en gemazeld
Heb eens een batterijlek gehad in mn 707 en had geen zin in herhaling.
dus bedacht ik om ipv die 2 AA batterijen gewoon een lithium batterij te steken.
hiervoor heb ik in het batterijvak een inkeping gemaakt met dremel (van buitenaf niet te zien) waar mooi een batterijhouder voor lithium batterij past.
Kaartje met 5 CR2032 batterijen kost 1,50 euro (dickbest.nl)
Een houder kost 0,45 euro. (dickbest.nl)
Gewoon draadjes solderen naar de batterij terminals (liefst aan de binnenzijde, openschroeven dus je 707!)
Procedure toegepast op 707 en 727.. werkt perfect!
Bij gebrek aan fototoestel geen foto, maar ik beloof er eentje te nemen in de toekomst
LET OP: je verliest uiteraard al je patterns met deze procedure, tenzij je de stroom erin laat zitten en hij aanstaat, maar dat is af te raden!
Houd Track + Track1 in bij het opstarten om alle fabriekspatterns in te laden.
dus bedacht ik om ipv die 2 AA batterijen gewoon een lithium batterij te steken.
hiervoor heb ik in het batterijvak een inkeping gemaakt met dremel (van buitenaf niet te zien) waar mooi een batterijhouder voor lithium batterij past.
Kaartje met 5 CR2032 batterijen kost 1,50 euro (dickbest.nl)
Een houder kost 0,45 euro. (dickbest.nl)
Gewoon draadjes solderen naar de batterij terminals (liefst aan de binnenzijde, openschroeven dus je 707!)
Procedure toegepast op 707 en 727.. werkt perfect!
Bij gebrek aan fototoestel geen foto, maar ik beloof er eentje te nemen in de toekomst

LET OP: je verliest uiteraard al je patterns met deze procedure, tenzij je de stroom erin laat zitten en hij aanstaat, maar dat is af te raden!
Houd Track + Track1 in bij het opstarten om alle fabriekspatterns in te laden.
Laatst gewijzigd: