Meubel voor drummachines

hmmmmmm.... dit moet ik maar even in de gaten houden, aangezien ik sinds kort in ruimte ben gehalveerd. Nou ja, ik niet, maar m'n studiootje...

En ik volg dit ook maar even, ik koop te vaak desktop-units denkend "ha, handig", maar vergeet altijd dat dat enorm tegenvalt. Als je er veel hebt dan. Ondingen zijn het...

Nou, ik ga vanavond een handig dingetje ophalen voor 3 van m'n grotere synths.
Daarna maar verder kijken hoe ik de kleinere, m'n drumbakken en m'n effectenbakken een plek kan geven. Dat wordt proppen!

Superhandig, maar het bespaart geen centimeter...

Attachments

• foto.jpg
    foto.jpg
    97,6 KB · Bekeken: 85
@Jayce: Yup, dat ging over die schuine dingen, die zijn er niet meer. Ik zie trouwens nu ik meer plaatjes ervan heb gezien dat ze ook een nadeel hebben (hadden), namelijk dat je ze altijd in het midden moet monteren in plaats van aan het eind, oftewel in ASCII art:

De schuine dingen monteer je zo:
MUUR ------|------ JIJ

Ik zelf heb mijn broder rek echter zo gemonteerd:
MUUR |------------ JIJ

Had voor mij dus hoe dan ook niet gewerkt kom ik nu achter :-)

Volgens mij is die 909 van iemand anders ;) maar ik zie dat die nog steeds bij jou staat. Bevalt die een beetje en ben je nu tracks aan het bouwen met 909 erin?

Ahja, nee die 909 is uiteraard van Ruud ja. Die xoxbox verderop ook. Met schaamte moet ik bekennen dat ik door m'n andere bezigheden nog helemaal geen studiotijd heb gehad, maar ik heb nog 10 dagen voordat ze weer naar Ruud gaan. De 909 is wel ruimschoots vertegenwoordigd op wat nieuwe tracks die ik hier een tijd terug met Ruud heb gemixt.

En dan de oplossing. Ik vond in een andere studio een kastje, wat niet meer gebruikt werd. Glasplaten erin en het is nu een combi van praktisch en drum machine museum :)

Mijn DrumTraks staat in een synth rek links, een DR 550 ligt (aangesloten) los en dan slingert er nog een DDD-5 rond. Maar die gaat misschien de verkoop in.

drumsplease.jpg

ja, dat kan best.... Ziet er wel tof uit zelfs.
Ik ga maar proberen om het met rekken aan de muur te doen, rondom waar m'n synths staan.
Ik ben alleen wat huiverig om de wat prijzige bakken er op te zetten, aangezien ik nou niet de meest handige doe t zelvert ben :P

Voor desktopunits(daar ging het een beetje over hier) is 19" niet echt een optie vrees ik :(

heb hetzelfde probleem ...

Ik zoek iets met drie verdiepingen waar ik gemakkelijk aankan

1e verdiep Machinedrum/MonoMachine/Acidlab
2e verdiep TR808/TR909/MS20 of SH101
3e verdiep JX3P

Zo'n jaspers stand ziet er handig uit, maar is er niks anders ?

Attachments

• jasper.jpg
    jasper.jpg
    56,6 KB · Bekeken: 83
Die Jaspers heb je ook in schuine versie

Back