oude tracks gevonden op mijn harddisk

da goose

DaGooseMusic.nl
ik was net ff een beetje op mijn audio harddisk aan het spitten en kwam onderstaande tracks tegen, ze zijn gemaakt ergens in 1998 / 1999 ofzo, in de tijd dat ik nog met alleen hardware werkte (ok, cakewalk 3.0 op een 486 of pentium 60 als sequencer) en alles met synths en drummachines maakte, geen samples dus.
Het zijn nooit uitgebrachte tracks die wel uit zouden komen (sublabel eevolute, tracks zouden uitkomen onder de naam grounded) maar door omstandigheden niet zijn uitgekomen.

Als synthfreaks is het denk ik best wel leuk om deze dingen te horen vandaar dat ik ze hier maar ff drop.
Doe ermee wat je wilt, ze zijn ook nog voor licenties beschikbaar hoor mocht er iemand interrese hebben 8o)

track 1
track 2
track 3

Ik zal nog is rondspitten in mijn datjes collectie (kast vol) en kijken of ik daar nog meer kan vinden van de week, misschien kom ik nog wel wat hits tegen !! hahahahaha

dit is leuk !!!

ik kom echt heel vage dingen tegen waarvan ik zoiets heb van... heb ik dat gemaakt en wat bezielde me??
nu kwam ik net ook onderstaande track tegen en ik werd er echt een beetje bang van... ik kan me ook totaal niet meer herrineren dat ik dit gemaakt heb, ik zag wel aan de datum ( maart 1999) dat het uit de "donkere" periode van mijn leven komt (vrouwen)... dus op zich is het wel te verklaren dat het zoiets vaags is...
Ik zou het nu waarschijnlijk niet meer voor elkaar krijgen om zoiets te maken... en nee, ik gebruik geen drugs en heb het ook nooit gebruikt hoewel deze track anders doet vermoeden...

zeer vaag eng trackje

Origineel geplaatst door da goose

Ik zou het nu waarschijnlijk niet meer voor elkaar krijgen om zoiets te maken... en nee, ik gebruik geen drugs en heb het ook nooit gebruikt hoewel deze track anders doet vermoeden...

zeer vaag eng trackje

vind ik trouwens de beste van de 4

die andere nummer zijn qua productie heel erg hoogstaand, maar ik hou er gewoon niet van, ze springen niet echt uit - it has been done before.
begrijp je wat ik bedoel? EDIT// track 2 is ook wel lekker //

ik ben wel geintresseerd in veeeeel oudere nummers van je/ mischien wat acidische dingen?
heb je nog zulke dingen liggen?

Origineel geplaatst door RVooh
vind ik trouwens de beste van de 4

die andere nummer zijn qua productie heel erg hoogstaand, maar ik hou er gewoon niet van, ze springen niet echt uit - it has been done before.
begrijp je?

ik ben wel geintresseerd in veeeeel oudere nummers van je/ mischien wat acidische dingen?
heb je nog zulke dingen liggen?

't is ook al eerder gedaan.. klopt... 't zijn ook oude tracks :W

acid dingen ?? ik ga van de week is kijken of ik mijn datrecorder weer aan de gang kan krijgen (ik heb er 2 en ze zijn allebei stuk) en is ff een zooi datjes luisteren, dit is echt leuk !!

acid dingen ?? ik ga van de week is kijken of ik mijn datrecorder weer aan de gang kan krijgen (ik heb er 2 en ze zijn allebei stuk) en is ff een zooi datjes luisteren, dit is echt leuk !!

zeker doen, ben benieuwd!

doctor.gif

gaat het nu weer een beetje?

wel coole klanken!

ik ga morgen ook eens op datjesjacht.

en m'n vriendinnetje zegt dat ik dan meteen een beetje kan gaan opruimen :frons:

Re: oude tracks gevonden op mijn harddisk

Als synthfreaks is het denk ik best wel leuk om deze dingen te horen vandaar dat ik ze hier maar ff drop.
Doe ermee wat je wilt, ze zijn ook nog voor licenties beschikbaar hoor mocht er iemand interrese hebben 8o)

track 1
track 2
track 3

Hoe heet(te) dat label ook alweer waar Roberto Armani - Circus Bells op uitgekomen is? Vind ik die eerste tracks wel wat van weg hebben qua stijl van dat label. Was dat DJax?

Origineel geplaatst door Dobre
doctor.gif

gaat het nu weer een beetje?

wel coole klanken!

ik ga morgen ook eens op datjesjacht.

en m'n vriendinnetje zegt dat ik dan meteen een beetje kan gaan opruimen :frons:

het gaat nu wel weer ja.. ik ben wel een paar leuke dingen tegen gekomen wat ik misschien toch nog is een keertje onder handen moet nemen.

Tja.. datjes opruimen.. ik heb geen vriendin die me verteld dat ik dat moet gaan doen... ik ben van mezelf al erg netjes trouwens..
Mijn dat recorders staan hier alleen nog maar ter opvulling van mijn rack met audio spullen, 2 dat recorders en een versterker die niks doen dan ervoor zorgen dat de cd speler die ik ook niet gebruik een beetje bovenin staat zodat als ik die niet gebruik ik er makkelijker bij kan... :confused:

het gaat nu wel weer ja.. ik ben wel een paar leuke dingen tegen gekomen wat ik misschien toch nog is een keertje onder handen moet nemen.

Tja.. datjes opruimen.. ik heb geen vriendin die me verteld dat ik dat moet gaan doen... ik ben van mezelf al erg netjes trouwens..
Mijn dat recorders staan hier alleen nog maar ter opvulling van mijn rack met audio spullen, 2 dat recorders en een versterker die niks doen dan ervoor zorgen dat de cd speler die ik ook niet gebruik een beetje bovenin staat zodat als ik die niet gebruik ik er makkelijker bij kan... :confused:

ik ben ook heel netjes :engel:

datrecorders, da's nog uit onze tijd :L

dat recorders .. flikker ze het eraam uit .. zeker die goedkope sony rotzooi

en naar essie luisteren dobre :duivels:

ik ga luisteren ...

mmm beetje dave angel stijl
zeker niet slecht !!!
erg goed juist !!

waarom dit nooit is uitgekomen is mij een raadsel

sfeer !!

niks vaags aan :halleluja

Origineel geplaatst door MadR

hmm... ik ben toch wel blij met mijn AIWA HD-S200 portable DAT recorder
afgelopen vrijdag nog van pas gekomen toen ik mijn draaiset van 4 uur wilde opnemen.
volgende keer wel een adapter mee nemen want na ±2 uur hield mijn accu het voor gezien ;)

tja dan heb je een goed loopwerk ... en die tascam da 20 enzo zijn ook prima .. alleen die goedkope sonyrotzooi niet

hmm best stoer.
het is idd altijd wel leuk als je oude nummers van je zelf vindt om die terug te luisteren. bij mij zijn het trouwens meestal onafgemaakte nummers

Muziek uit het puntje van je ziel.
Beter kan gewoon niet. ;)

Origineel geplaatst door MadR

en naar essie luisteren dobre :duivels:

ik ga luisteren ...

ik heb mijn eerste sony nog steeds, 11 jaar oud en loopt nog steeds voor geen meter :P
en mijn panasonic gebruik ik eigenlijk alleen maar nog als DA converter. :erm:

ik luister altijd naar essie :smeris:

Back