Drumtraks, Böhm Digital Drums en KR-55(B)

Status
Please reply by conversation.

Nisei

Ouwe rot
Ik ben momenteel op zoek naar deze 3 apparaten. Iemand die me kan helpen?
Alvast bedankt.

Bedankt voor de tip maar die had ik al gezien. Ik zoek er eentje die 100% werkt en waar geen trein overheen is gereden ;)

en waarom niet

??

links en rechts uit wat het dus twee aparte outputs geeft die toewijd aan gewilde drumsound + reverse + Contemporary-card (tha bomb) + stackmode (!!)

:)

KR-55 heb ik net via Marktplaats gekocht.

1 down, 2 to go... :)

en waarom niet

??

links en rechts uit wat het dus twee aparte outputs geeft die toewijd aan gewilde drumsound + reverse + Contemporary-card (tha bomb) + stackmode (!!)

:)

Ja daar zit ik aan te twijfelen. Maar in hoeverre heeft de Tom dezelfde sounds als de Drumtraks? Ik vind met name de tunebare clap van de Drumtraks erg mooi maar weet dus niet of die op de Tom ook zo klinkt...

die claps klinken naar beneden getuned hetzelfde en ik denk ook niet echt dat er een verschil is algemeen met de claps.

Hmmm, mischien dan toch het overwegen waard. Qua prijs ligt de Tom over het algemeen misschien zelfs nog wel wat lager dan de Drumtraks.

ja maar let op : een tom zonder kaarten kost je misschien 200 maar dan heb je maar 8 sounds. met (een) kaart/kaarten gaan ze toch voor 300 en daarboven (depending on how many cards you can get with it).

allesinds veel succes in je zoektocht !

Thnx, hij staat in mijn watch list :)
Vrees alleen dat de prijs wel weer te hoog zal eindigen...

KR-55 heb ik net via Marktplaats gekocht.

1 down, 2 to go... :)

de preset cr5000 van korg magk vragen waarom

dender heeft 3 bohm machienes in de repair says enough vette sound!
:okdan:

tom sc is een egt wel vettig bak met cardridges erby 300 dik ward
hou van eprom based drummies
:engel:

beetje of topic mischien hoor... maar inwelke drummachines zitten van die ''brasshit'' als in dat filmpje op de eerste maat van de eerste beat die je daar hoort. zoek zoiets

beetje of topic mischien hoor... maar inwelke drummachines zitten van die ''brasshit'' als in dat filmpje op de eerste maat van de eerste beat die je daar hoort. zoek zoiets

tom dus
vette bak hoor
loop aardig op al dik 300meestal

de bohm heeft wel wat wat weg van dit

@cptcrk ; denk dat asje gaat samplen met bv s900 sc prophet 2ooo komje een heel eind

prophet 2ooo kost meestal 300 ook
leuke dumsynth met filters

de preset cr5000 van korg magk vragen waarom
Omdattie zo'n lekker herkenbare sound heeft, vooral de hihats en snare vind ik erg lekker klinken. Als er van de KR-55 ook een programmeerbare versie was uitgekomen had ik die natuurlijk wel gekocht.

maar is het verschil in sound tussen kpr 77 en kr55 groot ? ze hebben allesinds dezelfde metalige hihats die inderdaad adorable zijn

Status
Please reply by conversation.
Back