Ibanez UE-405

Status
Please reply by conversation.

RSB

Whoehahaha
Aangezien ik mijn UE-405 zowel in de band gebruiikt als thuis zoek ik eigenlijk een 2de. Op die manier hoop ik niet elke week mijn rack uit elkaar te schroeven. :P

Evt te ruil een Roland SIP-300 of Boss DR-220e

De SIP-300 is niet meer beschikbaar voor ruil.

Naast de UE-405 zoek ik eigenlijk ook deze:

Ibanez UE-400 (overdrive versie)
Ibanez UE-405
Ibanez UE-700 (dat word lastig denk ik)
Ibanez AD-220
Ibanez AD-230

Ik heb een 19" Ibanez UE-405 + footswitch die ik eigenlijk niet gebruik dus ik denk dat ie wel de deur uitmag.
Wat zijn die dingen nog waard ?
Kwesti van of het de moeite is om 'em uirt de rack te draaien..... :)

Deze is het....

ibanez_ue-405.JPG

200-250 is wat ik voor mijn UE400 en 405 heb betaald. Iets andere footswitch. Geen geld egenlijk, ben je ook zo kwijt voor 4 pedaaltjes.

Idd, 200 a 250. afhankelijk vd staat. Maar om even eerlijk te zijn, mijn budget is er een beetje doorheen voor synths en gerelateerd spul. Of ik moet die SIP-300 of E1005 zien te verkopen :engel:

Als je terug budget + eventuele interesse hebt hoor ik het wel..... :)

Idd, 200 a 250. afhankelijk vd staat. Maar om even eerlijk te zijn, mijn budget is er een beetje doorheen voor synths en gerelateerd spul. Of ik moet die SIP-300 of E1005 zien te verkopen :engel:

ik denk ook dat dit soort lekkere fx beter verkopen / gewild zijn by zowel gitaristen fx mensjes / producertjes,...
dan aleen pedaaltjes

kheb bv een boss be - 5
das ongeveer t zelfde analoog 2x pedaal en 2x digitaal pedaal in a bos style floorboeard met knoppies erop

koste ietsje minde dees looked wel weer heel stevig
pro !

Status
Please reply by conversation.
Back