Ik doe mee aan een wedstrijd

Lennox

work in progress
Een nieuwe track maar ook een bijzondere.

Mijn muziek kan gekozen worden bij een scene van een toekomstige film. Er doen er veel mee maar een manier om in de top 50 te komen is om hem zoveel mogelijk te verspreiden en te bekijken.

Je begrijpt het al kijk en luister er even naar en wie weet kom ik in die film!

Dit is de eertse van 10 scenes, ik weet niet hoeveel scenes ik inlever maar zoveel mogelijk. De scenes zijn getekend en vervolgens geanimeerd vervolgens krijg je een paar steekwoorden zodat je een idee van de sfeer krijgt.

Bij deze scene zijn de steekwoorden: Scene 70: On the road. Lights flashing. Distant faces. On the road. Eyes staring. Distant goals. On the road. Time passing. Distance past

Allemaal even kijken natuurlijk en zegt het voort!!!!!!!!!! :-)

Hier klikken svp

Erg lekker sfeertje inderdaad, maar ik mis het laag; die bas mag wel wat harder. Ook de snare lijkt af en toe wat 'terug te klappen' (de attack wordt wat minder fel ofzo). Maar voor de rest: wat 6 zegt :okdan:

De muziek viel mij niet eens op bij de beelden.

En dat is voor mij juist een goed teken !

Alsof de beelden en de muziek al een ' natuurlijke' eenheid zijn :okdan:

Oud filmpje! (benzine was toen nog 1,28 / 1,36 per liter..)

Muziekje is mooi en past er goed bij. Als het nog wat dramatischer moet, zou ik de drums er uit laten (of ze een stuk trager zetten)

Ik deel de mening van CJ75: de beelden trekken je aandacht, de muziek is er wel en hoor je ook, maar is minder aanwezig, bijna weg voor je gevoel. Erg knap gedaan!

Oud filmpje! (benzine was toen nog 1,28 / 1,36 per liter..)

Muziekje is mooi en past er goed bij. Als het nog wat dramatischer moet, zou ik de drums er uit laten (of ze een stuk trager zetten)

Ik deel de mening van CJ75: de beelden trekken je aandacht, de muziek is er wel en hoor je ook, maar is minder aanwezig, bijna weg voor je gevoel. Erg knap gedaan!

wederom bedankt jongens erg motiverend, ik ben druk bezig met de tweede scene :okdan:

Wat CJ75 en VerGe-ten al zeiden, het past perfect.

Maar ook zonder naar de beelden te kijken een erg chill stukje muziek.

Back