SchoppenHeer - Vlees (Eet Smakelijk)

Ik heb net een paar tracks geluisterd en ik moet zeggen dat het allemaal erg lekker in elkaar zit! Al moet ik wel zeggen, volgens mij ben je erg geschikt om meer muziek te maken voor zang vocalen. Mooie harmonien en interessante melodien! Bij eigenlijk elke track heb ik het idee dat een zangmelodie het geheel veel verder omhoog kan tillen dan het huidige niveau.

Buiten dat, alle nummers klinken een beetje als een super idee dat niet goed uitgewerkt is. De nummers zijn eigenlijk wat te kort, bomvol goede ideeen maar niet het maximale eruit gehaald.

Een ding staat voor mij wel als een paal boven water, jij komt er wel, of bent er al. Want dit is eigenlijk allemaal erg goed, vel boven het gemiddelde nivo hier.

Wandelende Freakshow is nu wel mn favoriet, maar ik blijf erbij, volgens mij kan je met goede zangmelodien het geheel op een nog veel hoger niveau krijgen.

Productioneel heb ik er weinig op aan te merken, behalve dat het niet echt hiphop/rap geproduceerd is. Het mist de "Beuk" , vooral het laag is nogal timide. Maar damn, jij hebt t, erg tof allemaal!

Back