• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse Commodore 64 type I/II te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lauwrence

Anan00b
Omdat de collectie nu toch aardig mijn zolder uit begint te knallen gooi ik het volgende in de aanbieding:

Commodore 64 type I (bruin) en type II (wit), incl.:

-voeding en bijbehorende kabels (S-Video optioneel voor C64 II)
-Floppy disc drive type 1541/1541 II/1571/1581 (3.5")/Blue Chip/Oceanic 5.25"
-1530 Datasette (kan me haast niet voorstellen dat iemand daar nog op zit te wachten, maar enfin).
-1531 muis en diverse joysticks (Suzo arcade, Quickshot, Atari etc..)
-Printer (oordopjes optioneel)
-Commodore kleurenmonitor (let op: slechts 1 exemplaar beschikbaar)

Zoek je nog onderdelen om jouw C64 te repareren? Pingel even, wellicht heb ik het ergens liggen (SID chips om iets te noemen).

Let op: de sets zijn naar eigen inzicht samen te stellen, op=op...

groet,

Lawrence.

Update: C64's zijn gestript voor SID chips. Daarvan heb ik nu nog over 2x8580 SID's a EUR 10,- /stuk excl. verzending.

Voor de geinteresseerden heb ik nog wat harde waren over als floppy disc drives (1541/II/1581), kabels, cartridges en een kleurenmonitor CBM 1802.

Koper heeft zich niet gemeld. First come, first serve ergo ik heb nu nog 1x 8580 en 6x 6581 SID's over.

Van de floppydrives (5.25") heb ik nu nog over 2x1541-II en 4x1541. Mochten er nog mensen zijn die geinteresseerd zijn in vervangende C64 housings, ik heb er nog diversen C64 en C64C (II), gaan binnenkort richting vuilstort, dus wees snel.

groeten,

Lawrence.

Voor uw SID synthesizer nog altijd in de aanbieding:

6x SID 6581 soundchips (mijns inziens de best klinkende SID's!) a EUR 10,- p/stuk ex verzending!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back