Boss DR-110 op mp voor 25 euro

DJ Bies

Ouwe rot
Jawel, een DR-110 voor 25 euro, dat is erg goedkoop voor zo'n analoog drumbakkie. Gave sounds, ala TR-606.

Re: Boss DR-110 op mp voor 25 euro

Origineel geplaatst door DJ Bies
Jawel, een DR-110 voor 25 euro, dat is erg goedkoop voor zo'n analoog drumbakkie. Gave sounds, ala TR-606.

Gekocht voor 45 euro (incl. verzendkosten):) ;) 8) :halleluja

Als iemand er nog eentje cheapo heeft?
Ik heb die van mij pas gefried met cheapo-markt batterijen{f**k!}

Ik heb er vandaag eentje gekocht voor 30 euro :D hellemaal mooi en inc. modieus tasje :peukie:

En o ja ik zoek nog modderfucker die dit leuke drm pc-tje voor mij kan modden voor € :)

...

...

arg lucky bstrd gefelici lijkt me een reuze vet bakkie as je hem nog eens weg doet houd ik mij aan bevolen :W

iemand ennig idee hoe dat met de polarity zit van de boss adapter, ik heb een univerzeuluh adaptert gekocht maar weet niet hoe de polarity moet staan>>??

Laatst gewijzigd:
op passssssuh
ik heb de mijne dus nog by patatmet liggen herrinerde ik mij .een keer verkeerd prikken en ,..whopla ,...iig denkik t spanningregelaar gedeelte weg
dus ,..check kheb hier nog wel boekies egrry ,..zal vanmiddags kijkken ,..
oppassen erg tere bakkies ,..hoor alleen maar over kapot gaan ,...maaar astie t doet !!!
claps hihats zijn allemaal net effe anders dan de 606/808 achtige sounds

en opt forum hier is een leuk draadje te vinden van de dr110
tot ...zo:bekdicht:

Origineel geplaatst door R-ond
op passssssuh
ik heb de mijne dus nog by patatmet liggen herrinerde ik mij .een keer verkeerd prikken en ,..whopla ,...iig denkik t spanningregelaar gedeelte weg
dus ,..check kheb hier nog wel boekies egrry ,..zal vanmiddags kijkken ,..
oppassen erg tere bakkies ,..hoor alleen maar over kapot gaan ,...maaar astie t doet !!!
claps hihats zijn allemaal net effe anders dan de 606/808 achtige sounds

en opt forum hier is een leuk draadje te vinden van de dr110
tot ...zo:bekdicht:

8) cool 8)

heeft hij ook geen tape sync ofzo????

Origineel geplaatst door falafelbiels
Din sync kun je erop modden....

Inderdaad..... iemand die dit voor mij kan doen??

Origineel geplaatst door Chinetti
Volgens de handleiding heb je een PSA-240 nodig, en die is volgens deze site 9 volt 200mA en hebben de plus op de buitenring.

Ik wil een universele adapter gebruiken waarbij ik de pol. kan omdraaien, maar ja als da maar goe gaat.... :frons:

Origineel geplaatst door gerrie79
Inderdaad..... iemand die dit voor mij kan doen??

Het eenvoudigst is gewoon een plug met een draadje.
Dat kan je erin zetten en dan moet je het draadje op de juiste ple op de print solderen.
Klaar is kees.

Alleen:

Dan loopt het ding wel op 12ppq in plaats van 24ppq. Als je er dus standaard din sync in gooit dan loopt de dr110 twee keer zo snel mee.
Een doepfer MSY1 en 2 kunnen internet met dipswitches wel op halve snelheid ingesteld worden dus dan loopt de dr110 weer normaal mee.

Als je het ding helemaal op din sync wilt hebben moet er meer gebeuren dan alleen een plug en draad intern.

Origineel geplaatst door MatthijsBlom

Dan loopt het ding wel op 12ppq in plaats van 24ppq. Als je er dus standaard din sync in gooit dan loopt de dr110 twee keer zo snel mee.

ook leuk 8)

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Het eenvoudigst is gewoon een plug met een draadje.
Dat kan je erin zetten en dan moet je het draadje op de juiste ple op de print solderen.
Klaar is kees.

Alleen:

Een doepfer MSY1 en 2 kunnen internet met dipswitches wel op halve snelheid ingesteld worden dus dan loopt de dr110 weer normaal mee.

Als je het ding helemaal op din sync wilt hebben moet er meer gebeuren dan alleen een plug en draad intern.

wel 120 dollar zo'n kastje . . . dat heb ik er niet voor over.:bekdicht:

Origineel geplaatst door Chinetti
Volgens de handleiding heb je een PSA-240 nodig, en die is volgens deze site 9 volt 200mA en hebben de plus op de buitenring.

klopt ik heb ook t boekie plaatje was onduidelijk
per ongeluk heb ik dus de polarteit omgedraaid

en door de draad vanvandaag over de te koop dr110
feli xpanded st.
wil ikmaar beginne uitevissen wat as eerste kapot gaat aan de voeding
ik neem aade gelijk richter ?
stroom gaat adapter in ...en onee wordt daar al gelijk gericht en komt er 9volt en 200 ma [erg weinig trouwens ] uit ,...en dan
wat gaat kapaot asje + op t massa gedeelte zet en andersom

Back