U2's religieuze boodschap negeren en toch op de juiste manier de muziek waarderen? xD

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ja maar bono is net jules deelder : die kan je ook in rotterdam tegen het lijf lopen

bono hangt ook heel de tijd ik cafes rond.... dus ja...zoiets...

Grappig, Bono staat er hier juist om bekend dat hij bijna nooit in Ierland is. :P Jules ben ik idd wel vaker tegen gekomen toen ik nog in Rotjeknor woonde.

spiritueel is wat anders dan religieus.....

Maar wat als je nu de taal niet kent? Dan kan je toch prima naar muziek luisteren???
Ben het wel redelijk eens met Hooihuis.....als de muziek de moeite is luister ik. Maar vaak vind ik popmuziek walgelijk, gelukkig zijn er ook bandjes als mgmt en Mumford & Sons

ja, MGMT!
U2? Nooit wat aangevonden. Wannabe joy division met extra messias-complex aanhangsels.
En heel veel effectpedalen.
Hoop dat ze snel bij de Dalai Lama intrekken.

Waar gaat dit nou eigenlijk over ???

Ik weet nog een grappig verhaal over U2, ze zijn ooit eens vroeger (toen ze nog maar net bezig waren) geweigerd door een klein pop-podiumpje in Zierikzee omdat ze te slecht waren :D:D:D

Of het echt waar is weet ik niet, maar ik vind het wel een mooie opzich !

welke van de 2 pcies?

large_523807.jpg
Dat zijn dus z'n dochters Memphis Eve en Jordan. Kom ik wel eens tegen op de camping.

Jawor, de zanger van PanterA, wat heeeefttt dat er nou weeeerrrr mee te maken ?

Ik denk wat ik me eigenlijk afvraag is: Als Bono, zeg maar, zijn liedjes opvoert... waar denkt ie dan aan? xD

Misschien wel aan hetzelfde als ie aan het schijten is.

Het is een gekend gegeven dat gewone mensen vooral nemen, maar dat mensen met veel geld of een zekere status zich steeds geroepen voelen om een hoger doel na te streven en te verkondigen.

... misschien wel omdat ze het werkelijk menen of zich geroepen voelen,... maar meermaals ook om zich interessant en op de voorgrond te kunnen opdringen, of gewoon omdat ze voor geen god weten wat ze anders moeten gaan doen.

... het zij zo ...

Ik heb de laatste paar nieuwe CDs van U2 niet eens geluisterd, de muziek en uitvoering heeft erg veel aan kracht verloren. De ouwe knallers vind ik dan weer wel supergoed, maar toen ging ome Bono nog niet elke Zondag op de Kofi bij Nelson Mandela...
Als ik ergens niet tegen kan zijn het wel wereld verbeteraars die er vooral zelf beter van worden...
Geef mij Ozzy Osbourne dan maar!

Ik heb de laatste paar nieuwe CDs van U2 niet eens geluisterd, de muziek en uitvoering heeft erg veel aan kracht verloren.

Ik heb het ook alleen maar over The Joshua Tree, omdat dit door de critici goed ontvangen en een vrij kunstig project was. Ik wil trouwens dat we ons even voorstellen dat dit album niets te maken heeft met hun bezigheden voor de goede doelen. Het gaat even alleen om dat album en de intenties van de band ten opzichte van dat album.

Niet zo letterlijk graag xD

Is U2 een relie band? hahahaha...wat een onzin.
De U2 van nu is niets meer dan een "goed geproduceerde kloon" van de u2 uit de jaren 80.
Toen waren ze vet, nu zijn ze vervelend.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back