• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sequential Circuits TOM

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
een verkocht, maar ik doe er toch nog maar 1 weg.

ik had 2 TOMs zodat ik niet steeds cartridges hoefde te wisselen en zo had ik ook 4 single outputs, maar ik heb de inputs op de recorder nodig, dus de tweede staat al een paar dagen los en dat schiet ook niet op.

perfect werkende Sequential TOM, de bekende SCI 80s elektro klappen die er niet om liegen.

kick, snare, lo tom, hi tom, open en closed hihat, crash cymbal en clap - 8 essentiële geluiden, eigenlijk alles wat je nodig hebt, maar uit te breiden met losse cartridges (die zit er niet bij, sorry)

de TOM is zeer extreem en uitgebreid (over midi) te tunen, pannen en volumeren, zodat hij veelzijdiger klinkt dan je zou denken.

de sequencer is net wat leuker dan de drumtraks, de stereo uit kan je leuke effecten mee maken.

deze werkt zoals gezegd perfect, geen moeilijke knopjes of dubbeltriggers of zo, gewoon perfect.

ziet er voor zijn leeftijd prima uit, paar kleine krasjes, en komt met de originele 220v sequential voeding.

de prijs is 300

ik heb nog steeds de drumtraks staan, niet zo heel mooi, waarvan de kick het niet doet. nog steeds niet geprobeerd om de chip uit te wisselen, dus daarom buitenkans.

als je compleet 80s elektro en meer klaar wil zijn: perfecte TOM + drumtraks waarvan de kick niet werkt (verder prima in orde) samen voor 500.

eenvoudig aan elkaar te hangen d.m.v. clock of midi......

Attachments

• SAM_0450.jpg
    SAM_0450.jpg
    218,4 KB · Bekeken: 122
  • SAM_0452.jpg
    SAM_0452.jpg
    200,8 KB · Bekeken: 98
  • SAM_0453.jpg
    SAM_0453.jpg
    248 KB · Bekeken: 94
  • SAM_0454.jpg
    SAM_0454.jpg
    167,9 KB · Bekeken: 109
  • SAM_0455.jpg
    SAM_0455.jpg
    223,2 KB · Bekeken: 100
ik heb intussen een roland cr68 gevonden, maar ik ben nog wel geïnteresseerd in een simpele (niet te dure) analoge synth, bv jen sx1000, powertran2000, moog rogue, micromoog misschien, zoiets.......
uiteraard met gepaste bijbetaling van mijn kant.

de TOM is gereserveerd

heb nog wel de drumtraks waarvan de kick geen geluid geeft, verder ok.

ik denk dat ik hem maar naar de reparateur breng, kan nooit ernstig zijn.

voor de snelle beslisser: as-is voor 200 ! euro (evt verzendkosten komen er wel bij, maar ophalen mag ook natuurlijk,)

nu is de drumtraks ook gereserveerd,

alleen nog maar de casio mt70 nu, met analoge drum ritmes - 50 euro

nou, hij is toch nog open.....

mijn een na laatste TOM, ik wilde er eigenlijk 2 houden, maar ik heb er geen plek voor, ook geen inputs op de recorder.
dan maar weg,

deze is in topstaat, paar ienie mienie krasjes, werkt perfect, 220v sequential voeding

325

en dit zijn de foto's van dit exemplaar.

Attachments

• SAM_0473.jpg
    SAM_0473.jpg
    190,8 KB · Bekeken: 96
  • SAM_0474.jpg
    SAM_0474.jpg
    203 KB · Bekeken: 93
  • SAM_0475.jpg
    SAM_0475.jpg
    191,5 KB · Bekeken: 99
  • SAM_0476.jpg
    SAM_0476.jpg