• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

D&R 700 series mk3 (opknapper)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Da-Vince

Ingeburgerd
Beste Leden,

Wegens tijdgebrek verkoop ik mijn D & R 700 mk3 series . Deze tafel heeft nog wel paar uurtjes liefde nodig... Alle faders zijn nog in goede staat, echter heeft het stilstaan van de tafel (staat al 5 jaar stil) de potmeters geen goed gedaan.
Dit is echter wel op te lossen door haar goed te reinigen. (spullen krijg je erbij, kontakt 60, 61, 67 & WL)

Ik zelf ben toekomen t/m kanaal 1, en daar werken de meeste potmeters alweer prima van..

Het is dus wel te doen om haar weer in topstaat te krijgen, echter heb ik er geen tijd voor en heb ik voor een mooi bedrag een us 2400 (tascam) kunnen kopen , waardoor ik er ook geen vrije uurtjes meer in ga steken...
Aangezien de tafel volledig modulair (broodjes) is opgebouwt, is ze ook makkelijk te servicen..

Tafel kostte vroeger 10.000 gulden, mag weg voor 150 euro (incl de spray's (ook +- 50 euro)

specs:

24 * mono faders
13 * inserts
3 * auxes incl send & return
Talkback
phantoom voeding

MVG Vincent

Ps. Alleen ophalen (weegt +- 50? kilo..)

Attachments

• D&R 700 mk3.jpg
    D&R 700 mk3.jpg
    44,1 KB · Bekeken: 293
100 euro volstaat ook, dit is echter wel de minimum prijs: anders ga ik hem toch zelf opknappen (en voor een veel betere prijs verkopen ;-)

MVG Vincent

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back