nautic3l
Heerlijk!
Ik ben met een grote schoonmaak bezig in mijn studio en onderstaande spullen kunnen weg:
Mackie VLZ SR24-4 mixer
Alle kanalen zijn getest en doen het. Aantal slidercaps zijn optische niet meer moeders mooiste, maar mixer functioneert helemaal zoals het hoort.
€300,-
D & R Series 900 8-4 mixer
Hollandse glorie uit de jaren 80! Schoongemaakt van buiten, getest en klinkt erg fijn. Faders zijn clean, maar hier en daar een kraakje bij potmeters en druk knoppen voor mic/line selectie wat volgens mij met een beetje TLC op te lossen valt. Daarnaast mist de drukknop voor de power, maar je kan hem gewoon aan en uit te zetten met een pen of gewoon aanlaten.
Manual hier te vinden: http://www.d-r.nl/assets/900seriesmanual.pdf
€150,-
Focusrite Liquid Mix 32
Niet veel gebruikt, compleet met doos
€125,-
Casio SK-1
Old skool sampling. Batterijklepje mist, maar om de pijn iets te verzachten daarvoor krijg je er 5 nieuwe batterijen bij, zodat je gelijk aan de slag kan.
€45,-
Boss SE-50 Multi-effect
Met originele adapter en batterij is vervangen.
€65,-
Orginele E-Mu Vintage Keys Roms
Overgehouden na upgrade van de Vintage Keys.
€35,-
Behalve de mixers kan alles verstuurd worden, verzendkosten koper.
Groet van de Naut
Mackie VLZ SR24-4 mixer
Alle kanalen zijn getest en doen het. Aantal slidercaps zijn optische niet meer moeders mooiste, maar mixer functioneert helemaal zoals het hoort.
€300,-
D & R Series 900 8-4 mixer
Hollandse glorie uit de jaren 80! Schoongemaakt van buiten, getest en klinkt erg fijn. Faders zijn clean, maar hier en daar een kraakje bij potmeters en druk knoppen voor mic/line selectie wat volgens mij met een beetje TLC op te lossen valt. Daarnaast mist de drukknop voor de power, maar je kan hem gewoon aan en uit te zetten met een pen of gewoon aanlaten.
Manual hier te vinden: http://www.d-r.nl/assets/900seriesmanual.pdf
€150,-
Focusrite Liquid Mix 32
Niet veel gebruikt, compleet met doos
€125,-
Casio SK-1
Old skool sampling. Batterijklepje mist, maar om de pijn iets te verzachten daarvoor krijg je er 5 nieuwe batterijen bij, zodat je gelijk aan de slag kan.
€45,-
Boss SE-50 Multi-effect
Met originele adapter en batterij is vervangen.
€65,-
Orginele E-Mu Vintage Keys Roms
Overgehouden na upgrade van de Vintage Keys.
€35,-
Behalve de mixers kan alles verstuurd worden, verzendkosten koper.
Groet van de Naut
. Blijft over:
. Alles is verkocht behalve de Liquid Mix, maar daar maak ik een nieuwe verkoop draadje voor.