• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR606 (ind. outs) Akai AX73 Siel Orchestra 2 ,yamaha E1010

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Timar

Vintage lid? Oude lul!
606, prima staat, gemod met individuele outs: 350

AX73, prima staat, kapje van volumeknop ontbreekt, doet niks af aan de werking (bruut analoog monstertje): 200

Siel Orchestra 2: prima staat, inclusief voetpedaal en originele manual in het nederlands, 2e- dus uitgebreide versie met LFO, ingebouwde flanger, audio in et cetera: 175

Prijzen zijn richtprijzen, voorstellen zijn welkom, ruilvoorstellen ook, dan het liefst iets van een oude drumbak รก la drumtraks of linndrum.

Groet,
Timar

Komt nog een yamaha E1010 bij.
Lekker analoog, modulatie erop... erg geil dus.
250, of ruil tegen iets leuks.

Moderator(s) kan de titel naam ergens ook yamaha E1010 er bij krijgen? Dank u!

O ik zie net dat er nog een andere 606 met ind. outs staat hier voor 300, die van mij nu ook 300, maar ruilen tegen iets leuks geniet mijn voorkeur, 727, drumtraks ofzo...

606 weg
ax73 gereserveerd.
siel orchestra 2 mag voor 160 weg
yamaha e1010 mag voor 225 weg

ruil mag ook nog steeds, doe een voorstel.

yamaha E1010, uit de verkoop, is helaas wat kapottig....
Siel orchestra 2, 150 euro, leuke stringbak hoor! (en leuke opties: EQ, audio in, flanger)

Deze mag wel dicht, de Siel blijft voorlopig waarschijnlijk hier, toch wel een erg leuke bak.

De 606 wordt nu door ver-ge-ten weer in de verkoop gegooid voor 350 :D alaaaaaf!

Ergo, slotje erop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back