roland mc 909

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

doops

Nocternal
dag mensen ik wil na de zomervakantie een roland mc 909 groovebox kopen om als start te gebruiken voor het produceren van hardcoretracks nou zou ik graag willen weten of deze bak er geschikt voor is (k heb m we geprobeert bij feedback maar jaa daar kan je ook maar ff pielen) dus zijn hier mensen die m hebben en uit ervaring kunnen zeggen of hij voor mijn stijl geschikt is en mocht dit niet zo zijn heb je dan misschien andere alternatieven

Volgen mij kan je zo goed als elke stijl maken met de MC-909 Het palet aan sounds is groot is dat nog niet toereikend heb je nog altijd de sampler. De interne sequenser is tot nog nu toe de eenvoudigste die ik in hardware vorm heb tegengekomen, maar dan spreek ik wel over hardware. de effecten zijn zeer goed! De voorgeprogrammeerde patterns zijn verwaarloosbaar. De Synth engine van de MC-909 is zeer goed zoniet de beste van alle "grooveboxen". Maar bezien voor je begint en denk eerst eens goed na of je wel überhaupt een Groovebox het leukste vind of beter gezegd is dat de manier hoe ik wil werken. Heb ik niet meer aan een PC + software met een synth (of je hebt misschien al een goede PC). Bekijk het eens goed waar je je het beste bij voelt. Je hebt toch nog tijd naar de zomer.

Ik weet natuurlijk niet hoe ervaren je bent met muziek maken of wat je budget is (is mijn zaak niet) maar zie dat het geen bevlieging is waar je spijt van krijgt, 2000 euro is en blijft veel geld. Langs de andere kant ik kan je meegeven dat ik al zeer veel plezier heb gehad aan zowel de MC505 en MC909!

Flatron

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back