Stylus rmx probleempjes

musicheaven

Ouwe rot
1: omnisphere en trilian werken zonder problemen bij mij
ook zwaardere libraries zoals east west heb ik geen problemen mee

stylus durft bij het opstarten (indien ik bijvoorbeeld een user kit laad) wel eens heel vaak te crashen

ik heb met de support zitten mailen, maar dat zorgde niet echt voor een oplossing.

ideetjes?
----------------------
2: misschien dat ik hem eens volledig herinstalleer (als laatste oplossing) maar eerst nog iets anders: er is toch een trucje om dergelijke grote programmas zoals stylus of east west libraries, eens je ze hebt geinstalleerd, de volgdende keer VEEL sneller te installeren? Ik dacht dat je de data (samples etc) moest opslaan op je harde schijf en dat dan de volgende keer copypasten (ipv dit van de cd-rom te lezen) maar hoe moet ik dit exact aanpakken? dit zou me uren, neen wat zeg ik, dagen installatiewerk besparen.

komaan, er zijn hier toch heel wat stylus gebruikers?

en vraagje 2 is van toepassing op alle grote software paketten

Ik heb zelf ook stylus rmx en eerlijk gezegd heb ik dit probleem nog nooit gehad... Ik zou hem gewoon helemaal verwijderen en terug herinstalleren.

Ik heb zelf ook stylus rmx en eerlijk gezegd heb ik dit probleem nog nooit gehad... Ik zou hem gewoon helemaal verwijderen en terug herinstalleren.
vandaar mijn vraag2: (zie eerste post)
hoe doe je dit op een efficientere manier? je kan de data ergens backuppen en dan alleen de installers of zo opnieuw doen, maar ik zou graag weten hoe. bij libraries zoals quantum leap kan me dit letterlijk dagen installeerwerk besparen

Misschien werkt de SpectraMove tool van Spectrasonics om de verwijzing aan te passen als je alleen de plugin installeert terwijl de SAGE library al ergens staat?
De techsupport van Spectrasonics.net heeft overigens ook FAQ waar een aantal tips over installatie lokaties staan.

Laatst gewijzigd:
Ik heb ook de stylus rmx maar herken dit probleem ook niet. Volgens mij trekt de stylus juist ook de minste resources van je systeem in vergelijking tot omnishpere en trillian. (Zoals jezelf ook al aangaf).

Flauw antwoord wellicht maar heb je al de laatste updates voor je OS? Stylus RMX is een ouder pakket dan die andere 2 dacht ik.

Back